M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Inkivääri:Minulle ei mene ihan läpi tuo tarina. Raketit EI kuulu lastenhuoneeseen, tulitikut EI kuulu lapsille, ja se että saa sen raketin vielä syttymään YHDELLÄ TIKULLA ja PAKKAUSTEN LÄPI kuulostaa tosi kummalta.
Alkuperäinen kirjoittaja Katjuska-78:Mulla vähän särähtää tää lause korvaan...."Pikkupojan huolimattomuudestahan se johtui, mutta kyllä ilotulitteiden kanssa tulisi olla varovainen, että siinä mielessä otan omaan piikkiini tämän, isä kommentoi." |O Eiköhän siinä oo ihan isä ite ollut huolimaton kun tuon ikäisille on antanut raketit ja tikut :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Inkivääri:Minulle ei mene ihan läpi tuo tarina. Raketit EI kuulu lastenhuoneeseen, tulitikut EI kuulu lapsille, ja se että saa sen raketin vielä syttymään YHDELLÄ TIKULLA ja PAKKAUSTEN LÄPI kuulostaa tosi kummalta.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Ei moro mikä juttu.. Ei voi muuta sanoa kuin että mitkä tyhmät, tyhmät vanhemmat. :/
Mutt näkyi näitä eilen täälläkin: yksi isä oli lähtenyt hienosti opettamaan pojilleen tulitteiden ampumista, ilman suojalaseja ja molemmin puolin ahdasta kulkuväylää, missä koko ajan kulki ihmisiä. Mun mies oli ihan lähellä ettei avannut suutansa kun just oltiin alla kun tää älypää sytytti rakettinsa. |O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:-?Vaimoni antoi minulle pari peitettä. Toinen oli sammutuspeite ja toinen oli tavallinen sänkypeitto. Nappasin ne, sillä huoneeseen ei olisi voinut mennä muuten. Huoneessa oli jo niin paljon savua, ettei siellä nähnyt mitään, nimettömänä pysyttelevä pojan isä muistelee.
-?Ei siinä liikkunut mielessä mitään muuta kuin että nyt pitää mennä ja äkkiä. Juoksin sisään, etsin pojan äänen perusteella, pyöräytin hänet peitteeseen ja kannoin ulos, isä kertoo.
Kauankohan huoneessa on ehtinyt olla palo jos noin paljon savua?