Siis kuka tyylitajuton JUNTTI huutaa näin rumia sohvia???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hah hah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Charlott_koivu_2_iso.jpg
[/quote]

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no meillä on paljon rumempi sohva eikä uuteen ole varaa. kyllä meille noi kelpais

Uskon monellakin palstalaisella olevan samantasoisia ja ihanhan nuo olivat siistit. Nahka on helppo eläintenkin kanssa, pyyhkiä vain.
Ei kovin tyylikkäitä kaikki kuvatkaan mitä kotoa laitettu tai ei laiteta lainkaan, arvostellaan vaan. Tosin en itsekään noita ottais, on vanhat hyvät kalliit mustat sohvat.

Alkuperäinen kirjoittaja bb:
ai tyypillinen? Mun ystävillä ja sukulaisilla ei kenelläkään ole semmoista olohuonetta. Luulis, et jos tuommoinen on tyypillistä, niin osuis edes yhdelle kaverille semmonen olohuone.

Minä oon kyllä nähnyt sellasia olkkareita useitakin, sukulaisilla ei kyllä satu olemaan kellään. :saint:
Ei mua kyllä muitten makumieltymykset haittaa. :snotty:

Moni kehuskelija varmaan sisustaa täällä kotinsa jyskin halpishuonekluilla ja kankailla, luulee 99? ovh sohvansa olevan tyylikkäämpi. http://131.165.52.42/cb/images/70249/122 mitä se ei ole. :)

Tai, vaikka olisi miten modernia designia jonkun koti, viimeistään se idyyli katuu kun muuten on paskasta ja epäsiistiä. Ennemmin vaikka nahkasohva ja sotkan hylly jos van koti on siisti. Iljettävää, kun jotkut olevinaan kovastikin sisustaa ja joka paikka on täynnä murenia, sormen jälkiä, pölyä ja ikkunat paskassa ja matot likaisia, nurkissa pölypalloja ja rojuja siellä täällä.

VENÄLÄISET!! Mun ukin kuolin pesästä laitettiin huutonettiin uuden veroinen ällö vihree :x nahkasohvaryhmä ja kaikki yhteyden otot oli venäläisiltä naisilta jotka kuskaa ne venjälle ja saa niistä hyvät rahat siellä.. Aito nahka on aitoa nahkaa..

ja tämä viuhka passais ihkusti siihen sängyn yläpuolelle ton päiväpeitteen kans!! :D http://riemun.huuto.net/auctionimages/0/6a/b46a27962ba635b0e1c39c8571dbf-orig.jpg

Ei ole mitenkään mun tyyliä, enkä voi sietää nahkaisia sohvia tai nojatuoleja.

Mutta halvalla voi saada hienoakin, ihan pienellä fiksauksella tai aina ei tarvitse edes sitä.

No jo on taas lapsellista väkeä. Hirveät paineet pitää ottaa lasten (ja omista) vaatteista, sisustuksesta, autosta, pankkitilin saldosta, seksielämästä, vaunuista.. ihan kaikesta. Ei ole kaikilla varaa ostaa, kierrätys on hieno asia ja toiset saattaa ihan oikeasti pitää tuollaisista sohvista.. Hohhoijaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ap jatkaa:
ja tämä viuhka passais ihkusti siihen sängyn yläpuolelle ton päiväpeitteen kans!! :D http://riemun.huuto.net/auctionimages/0/6a/b46a27962ba635b0e1c39c8571dbf-orig.jpg

Seinältäskös kuvasit?

Alkuperäinen kirjoittaja bb:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
:laugh: Oli hyvä kuvaus tyypillisestä suomalaisesta olohuoneesta.. viuhkoineen päivineen..

ai tyypillinen? Mun ystävillä ja sukulaisilla ei kenelläkään ole semmoista olohuonetta. Luulis, et jos tuommoinen on tyypillistä, niin osuis edes yhdelle kaverille semmonen olohuone.

Esim. etuovi.comin ilmoituksissa on ihmeellisen paljon tämäntyyppisiä sisustuksia.

Ja alkuperäiselle - muuten samaa mieltä, mutta pullot hyllyssä on ihan cool.
:xmas:

Haluaisinkin vinkkejä miten sisustaa olohuone että olisi trendikäs ja hyvännäköinen??
Minkälaiset verhot, matot, hyllyt, sohvat yms..
Itseltäni löytyy hieman samanlaiset sohvat (paitsi ne siniset) joita ap inhoaa, mutta todennäköisesti ne nyt lähtee eli hyviä neuvoja mulle miten sisustaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ihan tällaista hyllystöä tarkoitin, jeesus kun on ruma!
http://www.sotka.fi/tuotekuvat/isot/hyllystot_vitriinit/mondo_hylly_py.jpg

no voin kyllä tunnustaa, että vähän tuon tyylinen meiltäkin löytyy, ja juu, oikeen kuvaputkitelkkarikin.jos se sitten minusta juntin tekee, niin tehköön.oonpahan ainakin tyytyväinen ja muitten mielipiteistä ressaamaton juntti :xmas:

No kysy hyvä ap niiltä huutajilta, eikös sitä saa toisille kysymyksiä laitettu huutiksen kautta. Eipähän enää vaivaa pientä mieltä kysymyks kuka tyylitajuton juntti a) ostaa b) myy tollasia sohvia.