siis kyllä on äidillä hirveä hinku baariin!!! ei ymmärrä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sivusta katsoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sivusta katsoja

Vieras
tää kahden lapsen äiti on jatkuvasti baarissa, varmaan joka viikonloppu ja vielä usein niin että äiti toisena iltana ja isä toisena, tai sitten molemmat yhtäaikaa... taas haki paikallisella myynti palstalla täksi illaksi hoitajaa lapsille eli baariin on taas hinku! en ymmärrä millään tuollaista! rahat on aina loppu ja kituuttavat elämää eteenpäin, milloin eroamassa ja mitä milloinkin. sitten hankkivat vielä koirankin! säälittää lapset niin valtavasti! äiti seilaa tälläkin palstalla silloin tällöin.

mä en tajua kuinka jaksaa käydä baarissa joka viikonloppu. Kyllä mäkin sillon 18-vee, mut nyt kolmen lapsen äitinä, niin ei kiitos. Silloin tällöin toki on mukava käydä.

Tiedän yhden joka antoi oman poikansa huostaan koska elämä oli sekaisin. Nyt nauttii yksin olemisesta. Riekkuu ravintoloissa kaikki viikonloppuillat. Ei tunnu olevan kiirettä saada se pieni poika kotiin sieltä. Aina ei ymmärrä ihmisiä :/

Joillekin se baarielämä ja juopottelu on muuta elämää tärkeämpää vielä lasten saamisen jälkeenkin,surullista mutta totta.Valitettavasti emme mahda sille mitään ,voimme vain ihmetellä..

siis tämä äiti käy laulamassa karaokea mutta kyllä tuo näyttää hyvässä kunnossakin yleensä olevan. eli kyllä niitä kaljoja/siidereitä taitaa upota jonkin verran. mulle on ihan sama miten elämäänsä viettävät mutta lapset säälittää, aina eri hoitajat ja hoitajiksi kelpaa miltei kuka tahansa joka vain suostuu tulemaan!

Olen kahden lapsen äiti, toinen vielä alle vuoden. Baarissa olen ollut viimeksi joskus ennen esikoisen syntymää eli reilusti yli 3v sitten. Eikä mitään hinkua ole ollut.
Että älähän yleistä!
Tosin ymmärrän kyllä, että äideillä pitää olla jotain muutakin elämää kuin vain ne lapset. En pidä mitenkään ihailtavana keksittyä vain lapsiin, tosin eipä se toinen ääripääkään välttämättä paras vaihtoehto ole..

mä en kans ymmärrä tollasta joka viikkoista viinan läträystä, on ok joku saunakalja jne, mut ite käyn korkeintaan kerran kuussa tai kahdessa jossain ja sillon tällön juon illalla siiderin maximissaan 2

eikai sosku mitään tee jos lapsella on palkatut hoitajat..

munki olis tehnyt mieli ilmoittaa soskuun yhdestä akasta, mutta en mä voinut koska ei se lapsi heitteillä ollut vaan sukulaisilla(lastenhoitajilla kiersi

Olen itsekin käynyt baareissa useinkin ennen lasta ja joitain kertoja senkin jälkeen mutta kyllä sitä ainakin minulla ja varmaan useimmalla muulla se tärkeysjärjestys muuttuu lapsen syntymän jälkeen..hauskaa saa ja pitääkin pitää mutta minusta ei ole lapsia kohtaan oikein että vanhemmat kännää joka vkl ja hoitajaa etsitään mistä vaan ja kaikki kelpaa..Se kertoo minusta myöskin tietystä välinpitämättömyydestä lapsia kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ansku:
Olen itsekin käynyt baareissa useinkin ennen lasta ja joitain kertoja senkin jälkeen mutta kyllä sitä ainakin minulla ja varmaan useimmalla muulla se tärkeysjärjestys muuttuu lapsen syntymän jälkeen..hauskaa saa ja pitääkin pitää mutta minusta ei ole lapsia kohtaan oikein että vanhemmat kännää joka vkl ja hoitajaa etsitään mistä vaan ja kaikki kelpaa..Se kertoo minusta myöskin tietystä välinpitämättömyydestä lapsia kohtaan.

Näin juuri minusta.. nuoret tekee lapsia ja sitten odotetaan vain milloin saa hoitajan sukulaisista tai jos ei saa niin vaikka maksetaan hoitajille, että pääsee itse.

Mä en ota edes ilmatteeksi vierasta tänne.. ittepä oon lapseni tehnyt :)

Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
no kuule soitappa soskuun

Sossu vaan ei voi tehdä mitään sille, miten usein lapset on hoidossa. Eri asia jos keskenään ovat..

kyllä alkoholin/päihteiden käyttöön voidaan puuttua

Joo, mut ei siihen miten usein lapset on hoidossa.

Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
no kuule soitappa soskuun

Sossu vaan ei voi tehdä mitään sille, miten usein lapset on hoidossa. Eri asia jos keskenään ovat..

kyllä alkoholin/päihteiden käyttöön voidaan puuttua

Vähän kaks piippuinen juttu.. vanhemmat voivat olla baarissa juomattakin ja kuitenkin lapset on turvallisesti ilmeisesti hoidossa.

ei minua mitenkään hetkauta juoko noi vanhemmat vai ei, voihan "harrastuksenakin" käydä irrottelemassa mutta kun todellakin ovat miltei joka viikonloppu, lapset ei kunnolla saa olla vanhempien kanssa molemmat töissä ja lapset hoidossa, ja sitten vielä vkonloputkin hoidossa vierailla. tekis mieli tälle äidille sanoa päin naamaa mutta kun en henk.kohtasesti tunne niiiin hyvin että kehtaisi, pieni paikkakunta ja kaikki tietää toistensa asiat varsinkin tällaiset tapaukset.

Ei sillä että mä ymmärtäisin tälläisin perhe-elämä kuvion, mutta yhtään enempää en kyllä ymmärrä näitä jotka tulee taivastelemaan joka helvetin asiaa palstalle, ihan kuin kiillottaaksen omaa egoaan.

Niin no tuolle tilanteelle ei voi yhtään mitään kukaan.. kyllä muakin harmittaa tuttavien lasten puolesta kun vanhemmat heittävät ne vain pois elämästään, mutta se ei ole kenenkään muun asia. SE kun ei ole laitonta käydä töissä ja tunkea lapset vapaapäiviksi hoitoon.

Yhteistyössä