Siis kyllä toi pomo voi olla idiootti!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Mulla on menossa viimeinen viikko lomasta ja tarkistin äsken työsähköpostin roskapostin varalta. No mitäs sieltä löytyikään.. johtaja oli laittanut mulle työtehtäviä perjantaille :o :headwall: Voi jestas kun tekis mieli irtisanoa ittensä heti ekana päivänä loman jälkeen |O

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Siis menetko pe töihin? Jos et niin tee ne maanataina.
Mä menin tänään töihin ja kyllä mulla ihan työt alkoi samantien.

Tottakai työt alkaa kun loma on ohi, muttei nyt sentään vielä lomalla :| Tosin mie oon jo kolme kertaa joutunut loman aikaan käymään töissä, mutta neljättä kertaa en kyllä enää mene :kieh:

Minäkään en nyt oikein ymmärtänyt oliko se perjantain työtehtävät loman jälkeen vai vielä loman ollessa "päällä".. ?
Töissä ollaan töitä tekemässä. Lomalla niitä ei tehdä, tietenkään, mutta ei loman jälkeen työpaikalla ole mitään kevyttä olemista kahvia juoden ja lomauutisia vaihtaen, vaan työn tekoa. Siitä sen palkankin saa.

Jos ottaa pattiin, sano vain itsesi irti. Semmonenkin oikeus suomessa on.

Alkuperäinen kirjoittaja niin siis:
Minäkään en nyt oikein ymmärtänyt oliko se perjantain työtehtävät loman jälkeen vai vielä loman ollessa "päällä".. ?
Töissä ollaan töitä tekemässä. Lomalla niitä ei tehdä, tietenkään, mutta ei loman jälkeen työpaikalla ole mitään kevyttä olemista kahvia juoden ja lomauutisia vaihtaen, vaan työn tekoa. Siitä sen palkankin saa.

Jos ottaa pattiin, sano vain itsesi irti. Semmonenkin oikeus suomessa on.

pomo oli perjantaille laittanut tehtäviä töitä ja soluttautujalla perjantai on vielä lomapäivä. Pomon olisi pitänyt laittaa ne maanantaille, ei perjantaille.

sattuuhan noita virheitä. Teet perjantain hommat kun menet maanantaina töihin, sillä siisti.

Tekisi mieli kysyä, miksi edes luit sähköpostia. En taida kehdata, sillä itse jätin pomolle soittopyynnön. Ja töihin menoon on vielä aikaa.

sattuuhan noita virheitä. Teet perjantain hommat kun menet maanantaina töihin, sillä siisti.

Tekisi mieli kysyä, miksi edes luit sähköpostia. En taida kehdata, sillä itse jätin pomolle soittopyynnön. Ja töihin menoon on vielä aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Leija:

Sähköpostia tarkistin ihan siksi, ettei ole tukossa roskapostin takia. Mulla taas ei ole mitään syytä jättää pomolle soittopyyntöjä tai muitakaan viestejä loman aikaan :whistle:

Yhteistyössä