Siis kyllä vanhukset on TÖRKEITÄ!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en oo vanhuksia vastaan,mut...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en oo vanhuksia vastaan,mut...

Vieras
Tänään ku ajeltiin kaupungilla niin siinä sit joku kuorma-autokuski rupes peruuttaan TODELLA hankalaan väliin sitä autoaan,piti olla TOSI TARKKANA ettei osu liikennemerkkeihin yms.Niin siinäpä joku mummeli oli just tulossa siihen risteykseen kävelytietä ja vaan tuimana käveli eteenpäin ,tuntu ettei vilkassutkaan siihen kuorma-autoon eikä merkkiäkään että meinais pysähtyä!!!Kuski hitaasti peruutteli ja varo ettei osu niihin merkkeihin,mut mummeli vaan käveli....Pakkohan oli sen kuskin sit pysähtyä oottamaan ettei ajais yli!Mummo vaan huiteli et'odotahan nyt kun mä tästä meen äläkä tuu sieltä!=) Pikkusen rupes naurattaan ja tuntu että KYLLÄ VANHUKSETKIN OSAA TÖRKEITÄ OLLA!!!

Vanhuksethan ne yleensä kaikkein törkeimpiä on. :D Ja useiten just ne on vanhuksia jotka valittaa pikkujutuista tai työntää nenänsä kaikkien naapurien asioihin.

eniten vituttaa ku pankissa ne menee vaan tiskille eika suostu ottaa vuoronumeroa. mut kavi mulle ihan hassukin juttu. junassa olin menossa vessaan mut siel olikin vanha pappa pontolla eika osannu lukita ovea. ma vaan sopersin anteeksi ja lahdin pois. se oli vaan et munhan se pitaisi anteeksi pyytaa ku ei oo paikat enaa entisellaan et ois ollu ees mita katella :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
eniten vituttaa ku pankissa ne menee vaan tiskille eika suostu ottaa vuoronumeroa. mut kavi mulle ihan hassukin juttu. junassa olin menossa vessaan mut siel olikin vanha pappa pontolla eika osannu lukita ovea. ma vaan sopersin anteeksi ja lahdin pois. se oli vaan et munhan se pitaisi anteeksi pyytaa ku ei oo paikat enaa entisellaan et ois ollu ees mita katella :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh:

:laugh:

:laugh: :laugh:

Se on varmaan niin että vanhukset tuntevat itsenä niin arvottomiksi ja turhiksi (siis sellaiset joilla on huono itsetunto) että heidän pitää hakea sitä huomiota huonolla käytöksellä. Olettavat että ovat ansainneet oikeuden etuiluun jne. Ja helpompi olisi antaa oma paikka/vuoro vanhukselle joka ystävällisesti sitä pyytäisi, ei sellaiselle joka korottaa itsensä muiden yläpuolelle.

Näinpä. Itse meinasin ajaa jonkun mummon yli joka vain käveli punaisia päin ja huiteli kädellään että minä menen tästä nyt. Teki mieli pysäköidä auto jalkakäytävälle ja mennä mummolta kysymään että onko sillä oikeasti ihan kaikki intiaanit kanootissa, mitä jos en olisi ollut tarkkaavainen? Ei mulla mitään isoa autoa ole, mutta lähtee se henki pienemmälläkin. Ihan hullua tuollainen. Ja kävi myöskin tuuri ettei osunut takanatuleva perään kun ajoi lainvastaisesti melkein persiissä kiinni. Vanhukset todellakin luulevat omistavansa koko maailman.

Juu. Meillä on mummi muuttunut just tuollaiseksi minäminäminäminäminä-ihmiseksi, kun ikää on tullut. Ennen niin suvaitsevainen, epäitsekäs ihminen on muuttunut ihan päinvastaiseksi.

Outoa ja surullista.

joo, mäkin oon töissä sen hoksannut että aika moni vanhus osaa käyttäytyä todella törkeästi. esim. automaatilla ja kassajonossa, voi herranen aika mitä ohituksia :snotty: eikä niille oikeen kehtaa mitään sanoakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja saija:
Juu. Meillä on mummi muuttunut just tuollaiseksi minäminäminäminäminä-ihmiseksi, kun ikää on tullut. Ennen niin suvaitsevainen, epäitsekäs ihminen on muuttunut ihan päinvastaiseksi.

Outoa ja surullista.

meil on kans orastava dementia aiheuttanu ton et mummasta on tullu ihan sikaäkänen!

Yhteistyössä