Siis löytyykö suomesta vieläkin tälläisiä perheitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöyristyttävää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pöyristyttävää

Vieras
juttelin naapurin tiinan kanssa, jolla 4 alle kouluikäistä lasta, pieni 4kk. mies on päivät töissä mutta nyt kesälomalla.. ja tää tiina kertoi, että tekee itse kaikki kotityöt, hoitaa lapset yksin, siis myös sillon kun ukko on kotona/lomalla ja mies SUUTTUU kun tulee töistä kotiin, ellei ruoka ole lämpöisenä lautasella, tai jos tiina ei oo kerenny imuroimaan. no nyt sitten tää pienin vauva oli valvottanu yön, niin tiina oli kysyny mieheltään, voiko se antaa aamupalan muille lapsille, niin mies oli huutanut, ettei hän tollasia akkojen hommia tee ja painellu ulos, koska hänellekkään ei ollut tarjoiltu aamupalaa!!! :O

Siis mä järkytyin todella! jos tän jutun olis joku muu kertonu mulle, niin en olis ikinä uskonut!!!

ottaa pattiin että tollasta vielä kuulee. kyllähän ne on sen miehenkin lapsia ja sen pitäisi yhtälailla osallistua kotitöihin jne. kysyn vaan että millä ihmeellä se äiti jaksaa tollasta päivästä toiseen?huhuhu!

Lapsen hankittuani mä en enää ole ihmetellyt, miksi ihmiset eroavat niin paljon. Yllättävän paljon on miehiä, joista en yhtään ihmettele, jos nainen ei jaksa katsella. Omani on hyvin tasa-arvoinen, mutta hänenkin kanssaan minulle jää vastuu herkästi perheestä. Ei yhtään ihme, jos ei jaksa, jos mies ei edes yritä ottaa osaa perheestä huolehtimiseen ja vain valittaa. Paljon jaksaa yksi ihminenkin kantaa, kun toinen on edes hengessä mukana, mutta jos saa vielä syyllistämistä niskaansa, ei sitä kauaa jaksa.

siis sen mä olisin vielä jotenkin ymmärtänyt, että viikolla, kun mies ollut päivän töissä, niin ei jaksa välttämättä osallistua jne, mutta että lomallakin ja viikonloppuisin!! Ennen vanhaan miehet sentään oikeesti teki aamuyöstä, yöhön asti töitä, niin tuo asenne on jotenkin ymmärrettävä, mutta tänä päivänä. Mietin, millanen suhde tulee sitten isäänsä...jollei isä koskaan oo lasten kanssa, ei vaihda vaippoja.. huuuuhhuuuh!

Meillä mies on töissä ja mä äitiyslomalla ja mies käy harrastuksessaan 2x/vko, mutta muut ajat se on lasten kanssa, mäkin pääsen harrastuksiin ja kotityöt jaetaan tasan, tai jos oon väsyny ni mies tekee ne yksin!

Mua sitte oikeesti raivostuttaa nyt sen mies, tollanen loinen, jolle äiti tehny aikasemmin kaikki ja nyt vaan siirtyny muijan hoitoon. siis tää tiina oikeestaan hoitaa viittä lasta.

Anteeks tää avautuminen, mut en tiiä.. tollasia miehiä pitäs käydä vähän ravistelemassa, mä en todellakaan kattois tuntia kauempaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Anteeks tää avautuminen, mut en tiiä.. tollasia miehiä pitäs käydä vähän ravistelemassa, mä en todellakaan kattois tuntia kauempaa...

Anteeks tää avautuminen, mutta onko tuollaisten kanssa joku pakko tehdä lapsia ?
Pitäs tollasia äitejä käydä vähän ravistelemassa.

sellaisia paskoja on olemassa ja useat naiset niitä vielä sietää, koska eivät halua "olla yksinhuoltajia". tai "ilman miestä"
ne on niin dorkia, etteivät tajua olevansa ilman miestä muutenkin....

Joo tiedän useammanki ja kaikilla enemmän kuin yksi lapsi. Ei onnistuis meillä. Vaikkei tuo mies osallistukaan kodin ja lasten hoitoon muttei sen kyllä kärsi mulle sanoa vaikkei lattiaa näkys tms.

paska mies, mutta ei tuo nainenkaan ole kovin fiksu kun on ukon kanssa 4 lasta tehnyt... eikö se yhden tai kahden lapsen jälkeen jo huomannut millainen mies on? Miksi piti vielä lisää lapsia hankkia?

Alkuperäinen kirjoittaja pöyristyttävää:
juttelin naapurin tiinan kanssa, jolla 4 alle kouluikäistä lasta, pieni 4kk. mies on päivät töissä mutta nyt kesälomalla.. ja tää tiina kertoi, että tekee itse kaikki kotityöt, hoitaa lapset yksin, siis myös sillon kun ukko on kotona/lomalla ja mies SUUTTUU kun tulee töistä kotiin, ellei ruoka ole lämpöisenä lautasella, tai jos tiina ei oo kerenny imuroimaan. no nyt sitten tää pienin vauva oli valvottanu yön, niin tiina oli kysyny mieheltään, voiko se antaa aamupalan muille lapsille, niin mies oli huutanut, ettei hän tollasia akkojen hommia tee ja painellu ulos, koska hänellekkään ei ollut tarjoiltu aamupalaa!!! :O

Siis mä järkytyin todella! jos tän jutun olis joku muu kertonu mulle, niin en olis ikinä uskonut!!!

meillä menee itkälti noin. erona että meillä kohta 4v, 2,5-vuotias ja vauva.. mies ollu reilu puol vuotta työtön eikä pelkoakaan että auttais arjessa. ei häntä kuulemma kiinnosta

Yhteistyössä