V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Miksi te ette sisällytä sitä kirjekuoren hintaa siihen tuotteeseen?
Tosin mä olen tehnyt huutiksessa yli 200 kauppaa, enkä ole IKINÄ joutunut yhtäkään kirjekuorta ostamaan, koska mä kierrätän kaikki kirjekuoret jotka itse saan + teen kirjekuoria vanhoista tapetinjämistä, paperikasseista ja paksummista muovikasseista.
Pahvilaatikoitakaan en ole koskaan postista tai muualtakaan ostanut...aina löytyy joku murolaatikko tms. johon tuotteen saa pakattua.
Mä henkilökohtaisesti en osta tuotteita joissa postarit on ylihinnoiteltu siten että tuote maksaa 1?, postarit 3?, jos todellisuudessa se kulkee 1,60? posteilla. Saman tuotteen saattaisin silti ostaa 2,40? hintaan ja maksaa sitten 1,60? posteja.
Myyjälle lopputulos on sama, mutta mulle ei koska tää on mulle ns. periaatekysymys.
Siksi, koska joku saattaa haluta ostaa tuotteen noudolla ja minusta olisi väärin rahastaa häntä pakkauskuluista!
Ja sekö sitten ei ole vaihtoehto että antaa sitten alennusta itse, omasta vapaasta tahdostaan tuohon vedoten? Tuskin ostaja sitä pahakseen pistää.
Mä tosiaankin pyydän vain todelliset postit...en peri lisää jos olen itse tehnyt virheen ja palautan aina ylimenevän, jos olen ostajan harmiksi perinyt liikaa.
Mun mielestä tää on kaikkein kätevintä näin. Ja kuten jo mainitsin, pakkauskuluja ei juurikaan tule...pakkausteippirulla maksaa 2,40? ja sillä kyllä teippaa aika monta kuorta.
No mut jos myy huutonetissä kerran kahdessa vuodessa jonkun parin euron tuotteen eikä tarvitse pakkausteippiä mihinkään muuhun, niin aika kohtuuton kulu minusta tulee suhteessa sen myydyn tuotteen hintaan. Tossahan jää jo myyjä tappiolle.
Jos ahkerasti ostelisi, niin ehkä sitten noita kuoria ja muuta kertyisikin kotiin niin ettei tarvitsisi ostaa uutta postista, mut en juuri ikinä osta mitään postista eikä mulla ole tiloja säilytellä kauheasti tuontapaista roskaa jota voi mahdollisesti joskus tarvita.