Siis mä en ymmärrä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Ipanalla olis jalkkisturnaus viikonloppuna. Ja sillä on nyt maha hieman löysällä. Viimeks ennen turnausta sama homma. Silloin peruttiin lähtö edellisenä iltana ja seuraavana päivänä oli ihan ok. Sitä edellisellä kerralla nosti kuumeen.

Pitää vissiin seurata aamuun saakka ja päättää sit. Kun ei mielestään jännitä, mutta ite mietin voisko olla jännittämistä vatsalla. Kun ollut iltaan saakka ihan kunnossa.
 
Voi olla jännittämisestäkin - ite jännitän nimenomaan mahallani, eli aina kun jotain uutta tai muuten jännää tapahtumassa niin maha on ihan kuralla vaikka muuten en tiedosta jännittäväni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Voi olla jännittämisestäkin - ite jännitän nimenomaan mahallani, eli aina kun jotain uutta tai muuten jännää tapahtumassa niin maha on ihan kuralla vaikka muuten en tiedosta jännittäväni.

No vatsallajännittäjä olen itsekin, eli juuri siksi sitä epäilen. Mulla toimii suoli ERITTÄIN tyhjentävästi, jos jännittää :D
 

Yhteistyössä