Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kuules, kun se lahjanosto tehdään kyllä lähempänä joulua, tällä hetkellä kaikki lahjoitus aloitukset poistetaan. Ja juu u olen paskin mode kautta netin ja maailmankaikkeuden, haistan pjaskan vapaaehtoisesti ei tarvi haistattaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kuules, kun se lahjanosto tehdään kyllä lähempänä joulua, tällä hetkellä kaikki lahjoitus aloitukset poistetaan. Ja juu u olen paskin mode kautta netin ja maailmankaikkeuden, haistan pjaskan vapaaehtoisesti ei tarvi haistattaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keke:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kuules, kun se lahjanosto tehdään kyllä lähempänä joulua, tällä hetkellä kaikki lahjoitus aloitukset poistetaan. Ja juu u olen paskin mode kautta netin ja maailmankaikkeuden, haistan pjaskan vapaaehtoisesti ei tarvi haistattaa.
Jätkähän osaa ärähtää
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kuules, kun se lahjanosto tehdään kyllä lähempänä joulua, tällä hetkellä kaikki lahjoitus aloitukset poistetaan. Ja juu u olen paskin mode kautta netin ja maailmankaikkeuden, haistan pjaskan vapaaehtoisesti ei tarvi haistattaa.
En mä haistata, mutta paskin mode sä todellakin olet. Että ihan asiallisen aloituksen menit poistamaan...![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrys:En ole alkuperäistä ketjua nähnyt, mutta miksi mode saa täällä päättää koska kukin ostaa joululahjoja?
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Niin, noudatin vain sääntöjä jotka on ihan kaikille samat. =) Hauskaa jos se minusta niin huonon tekee. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Juu Jätkä on ihan oikeassa.
Virallinen lahjoitus-ketju tehdään sitten lähempänä joulua. Nyt, ylläpidon asettamien ohjeiden mukaisesti, kaikki lahjoitus jnejne ilmoitukset ovat kiellettyjä.
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:No eiköhän tämän monikin tarvitseva jo ehtinyt lukea, joten yksäriä vaan KKK:lle(kummalliset säännöt täällä btw, tuskin tälläisiä lahjoittajia montaakaan ilmaantuu joten..)
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:No eiköhän tämän monikin tarvitseva jo ehtinyt lukea, joten yksäriä vaan KKK:lle(kummalliset säännöt täällä btw, tuskin tälläisiä lahjoittajia montaakaan ilmaantuu joten..)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Oonko mä vaan sokee, kun en löydä, vai mitä te ootte siinä sikailleet?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Niin, noudatin vain sääntöjä jotka on ihan kaikille samat. =) Hauskaa jos se minusta niin huonon tekee. =)
Joo, sun tasapuolisuutes kyllä tiedetään
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mutta kai sitten ihan tasapuolisuuden nimissä, olisi kohtuullista, että muutkin joulua koskevat aloitukset poistetaan, ja niitä saa kirjoittaa sitten lähempänä joulua?![]()
![]()
:headwall: :headwall: :headwall: .....pellet.....
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:No eiköhän tämän monikin tarvitseva jo ehtinyt lukea, joten yksäriä vaan KKK:lle(kummalliset säännöt täällä btw, tuskin tälläisiä lahjoittajia montaakaan ilmaantuu joten..)
Kyllä ilmaantuu, et tainnut nähdä viimevuotista nostoa?