Siis mikä hitto niissä repuissa oikein maksaa?!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierass

Vieras
Kävin tänään pikaiseen katsomassa reppuja. Ensinäkin sittarissa ei ollut kuin lasten reppuja. Sokoksella satasen reppuja, kuin myös prismalla. Ja vaikka hinta oli noin helvetin kova, ei sinne sisälle olisi mahtunut juuri mitään. Niin onneton se repun sisätila että mitä sellaisella edes tekee? Olevinaan iso reppu ja sit kun kurkkaa sisälle niin tyyliin eväsrasialle tilaa siellä. Hinta kuitenkin 100€. Mikä siinä maksaa?? Olenko vain niin daiju etten ymmärrä?

Ja sitten toinen kysymys jatkokysymyksellä. Mistä hyvä reppu johon mahtuu hyvin koulukirjoja ja kunnollinen kansio?
Mikä olisi hyvä selkä -ja niskaystävällinen reppu?

Olisiko esim. Intersportissa laajempi valikoima? Myös hintahaarukassa.
Kyllä mä voisins en 80€ kunnon repusta maksaa, MUTTA kyllä sinne sisälle pitää tavaraa mahtua.

Mä ostin syksyllä Stoccalta Dakinen repun n. 70€ taisi maksaa ja hyvä on ollu. Kyllä se on varmaan materiaalit, jotka maksaa eikä reppua tehdä varmaan ihan hujauksessa pelkkänä robottityönä - luulisin - joten se maksaa, mutta kun hyvin repun ostaa, niin kyllä se yleensä kestääkin. Edellinen kesti mulla 6,5 vuotta ja lähes joka päivä sitä käytin, kannoin litroittain maitoa kaupasta ja muutakin painavaa.

• Tykkää
Reactions: Porho
Mil-Teciltä löytyy sellainen Assault-reppu, ainakin kahta kokoa. Minulla sellainen ja tykkään tosi paljon. Maksaa alle 40 e. Jos siis ei ole etsinnässä kovin naismainen viritys... :)

Joka marketissahan on Dakinen, Adidaksen, Puman ym. reippuja. Sitten on halvempia jotain Retki -reppuja, jollainen mullakin on ollut opiskeluaikana. Mahtui hyvin paksu kansio ja kirjat ja 3,5 vuotta koulua kävin ja ehjänä pysyi sen ajan ja sen jälkeenkin.

[QUOTE="vieras.";29450034]Joka marketissahan on Dakinen, Adidaksen, Puman ym. reippuja. Sitten on halvempia jotain Retki -reppuja, jollainen mullakin on ollut opiskeluaikana. Mahtui hyvin paksu kansio ja kirjat ja 3,5 vuotta koulua kävin ja ehjänä pysyi sen ajan ja sen jälkeenkin.[/QUOTE]

No tätä mieltä minäkin olin että joka marketissa niitä on, vaan ei ollut. Siksi olinkin niin ihmeissäni. Sittarissa ei ollut aivan ainutta. Ja prismalla vain näitä onnettomalla tilalla varustettuja satasen reppuja.

Mä ostin syksyllä Stoccalta Dakinen repun n. 70€ taisi maksaa ja hyvä on ollu. Kyllä se on varmaan materiaalit, jotka maksaa eikä reppua tehdä varmaan ihan hujauksessa pelkkänä robottityönä - luulisin - joten se maksaa, mutta kun hyvin repun ostaa, niin kyllä se yleensä kestääkin. Edellinen kesti mulla 6,5 vuotta ja lähes joka päivä sitä käytin, kannoin litroittain maitoa kaupasta ja muutakin painavaa.

Jotain dakinen tyylistä etsin. Siinä ainakon joskus oli sellaiset tukevan oloiset ne kantohihnat. Paksut ettei paina niin kovin na ulkonäkökin siisti.

katsoppas http://www.scandinavianoutdoorstore.com/
mulla on pari haltia, tytöllä on Osprey koulureppuna

partiolainen saa alennusta ja Outletissa on joskus löytöjä

Kannattaa katsella läppäreille tarkoitettuja reppuja, niitä nuo meidän isoimmat on, isoille läppäreille tarkoitettuja. Ne pitävät jotenkin paremmin muotonsakin kannettaessa, kun läppärille tarkoitetut pehmusteet pitävät sitä ryhdissään.

Dakinen reppukin löytyy, erityishalvalla maahantuojan myynnistä ostettu. Siihenkin saa läppärin ja on termososastokin :D

Yksi hyvä koululaisen reppu on ostettu Stockmannilta. Kannattaa käydä ihan laukkuliikkeissäkin katsomassa, meidän repuista yksi on ostettu sieltä.

Reppujen valikoima on parhaimmillaan syksyisin ennen koulujen alkua, ei marketit montaa mallia myy muulloin. Ja suosittelen panostamaan kunnon reppuun, on meillä noita halpisreppuja kokeiltu ja suurin osa on ollut surkeita. Tosin hinta laatusuhteeltaan paras on ollut esikoisen reppu ihan marketista, mutta sekin merkki muuttui surkeammaksi tuon yhden oston jälkeen, toista ei samaa merkkiä enää kenellekään hankittu.

Yhteistyössä