Siis mikä ihme mulla on! Tää ei oo enää normaali flunssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Ihan hirvee olo. Kuumeen ja päänsäryn lisäksi tärisen hirveesti ja on myös sydämentykytyksiä. Välillä tulee kylmyyskohtauksia ja edes 3 peittoa ei riitä.

Lisäksi maha ihan sekasin ja ulos tulee vain vettä. Paha olokin on, en pysty syömään oikeestaan mitään. Maanantaina sairastuin ja näyttää vain pahentuvan...

Influenssa? Influenssa alkaa äkillisesti ja rajusti. Usein sairastunut pystyy määrittämään taudin alkamisen jopa puolen tunnin tarkkuudella. Influenssan oireita ovat korkea kuume, vilunväristykset, yskä, päänsärky, lihassäryt, pahoinvointi ja kurkkukipu. Pienillä lapsilla influenssa voi alkaa kuumekouristuksena. Myöhemmin oireina voivat olla myös nenän tukkoisuus, nuha ja yskökset, jotka ovat yleensä flunssan oireita. Harvinaisempia ovat huimaus, oksentelu ja ripuli. Influenssan oireet jatkuvat tavallisesti 5-7 päivää, mutta ne voivat kestää jopa kaksi viikkoa.

mä olen ollut nyt 2 vko tosiaan ja ei tää tauti vieläkään ole ohi...pojalla nousi eilen kuume ja sai onneksi tamiflu lääkkeen. tekisi mieli olla jollekkin vihainen ku ensin kärsitään rokotuksen tuokista kuumeesta ym ja nyt viel tautikin.....

Voi apua jos tätä kestää 2 viikkoa! En kestä! Ja mä kun en oo koskaan sairas.

Täytyypä vetää isot annokset d- ja c-vitamiinia, jos sais influenssa kyytiä!

[QUOTE="hmm";23162424]Soita tk:hon ja kysy/ vaadi apua. Sun pitää päästä lääkäriin, ei kuulosta ihan normilta.[/QUOTE]

Soita ja kerro mitä ne sanoi. :o ei toi ripuli kai kuulu influenssaan...? Jotain vatsatautia on paljon liikkeellä.. Mutta ei kai ne yleensä kestä kauhean pitkään..

voin lohduttaa sua et me ollaan oltu viimeksi marraskuussa terveitä....2 lasta ja 2 aikuista.....
ensin raju vauvarokko 2 vko, vatsatauti x 4 sit tytön keuhkokuume kesti 2.5vko ja influenssaa kahella tuskin säästyy loppu poppoo tältä taudilta....saihan taudin poikakin jolla sentään oli rokotus...

keuhkokuumettakin on nyt paljon liikkeelle ainakin pohjois-pohjanmaalla.
Ja siinä oireet voivat vaihdella paljonki. Soita tosiaan tk:lle ja pyydä päästä edes verikokeisiin jo tänään.

Yhteistyössä