H
hhm harmaana
Vieras
Onko ruokavaliosi muuttunut? Aikoinaan, kun vähäkarppasin ja siis rasvat lisääntyivät ruokavaliossa huomattavasti myös hiukset rasvottuivat aikaisempaa nopeammin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hiusten päivittäinen pesu on turvallista ja terveellistä. Jos omaa helposti rasvoittuvat hiukset, on ihan hyvä pestä hiukset päivittäin, tosin hellävaraisilla shampoilla.
Mun täytyy pestä joka päivä rasvoittuva päänahkani.
Pisimpään pysyy puhtaana Frantsilan yrttishampoolla normaaleille hiuksille (myydään mm. Sokos ja Frantsilan nettisivuilla).
Rasvoittuvalle tukalle tarkoitetut aineet (olen kokeillut varmaan 30 eri merkkiä) vain pahensi tilannetta ja talituotanto kiihtyi entisestään.
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Se vakio,peset liian usein! :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Minul on mirena kierukka. Ollu 2,5v. Alussa hiukset rasvoittu sekunissa. Sit se loppui kun menkatkin loppui. Nyt on ihan vast alkanu vuoto uudelleen ja ruvennu taas hiukset rasvottumaan sekunissa.
Ärsyttää |O :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä en todellakaan usko siihen et hiukset rasvoittuu nopeasti jos pesee päivittäin. Sehän on ihan sama kun sanoisi että hikoilee enemmän jos käyttää dödöä. Ei se vaan mene niin.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä en todellakaan usko siihen et hiukset rasvoittuu nopeasti jos pesee päivittäin. Sehän on ihan sama kun sanoisi että hikoilee enemmän jos käyttää dödöä. Ei se vaan mene niin.
No joo, noin se taitaa olla. Eli kai mun vaan pitää pestä hiuksia tunnin välein niin ne näyttää edes joskus hetken puhtailta B)
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Paitsi et se on kyl vika shampoossa / hoitoaineessa mun mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Paitsi et se on kyl vika shampoossa / hoitoaineessa mun mielestä.
Ei ole jos on käyny kaikki mahdolliset läpi.Toisilla on rasvoittuvat hiukset ja toisilla ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Vähän epäilen ettei kaikkia mahdollisia ole kokeillut![]()