Siis mikä tää ranskiskohu nyt on???

[QUOTE="hohhoijaa";23292242]Jos ne ois lipittäneet kivennäisvettä ja syöneet salaattia, niin ne olisi silti teilattu. Ihan varmasti. Silloin olisi sanottu, että teeskentelevät ohjelman takia, kun ei salaateilla paisu. Eli käytännössä ylipainoiset eivät muiden mielestä saisi syödä yhtään mitään.

[/QUOTE]

Toi on niin totta.

Mun puolesta ranskiksia ja muita herkkuja voi hyvin syöttää pienille lapsille, mutta kokista en hyväksy. Ihan vain siksi, että kofeiini on lapsille erityisen haitallista. En anna pienten maistaa viiniäkään, vaikka pikkuhuikka tuskin mitään haittaa...

Mun tulee näistä jutuista tosi paha mieli tuon perheen puolesta. Mitä se teille kuuluu mitä ihmiset syö tai antaa lapsilleen. Kyllä maailmassa on aika paljon vakavampiakin ongelmia kuin coca cola ja ranskikset. Pahempaa olis joku ruokanatsi joka lomallakin syöttäis lapsille vaan terveysruokaa tiukan aikataulun mukaan.

Lomalla saa syödä mitä lystää, vähän niinkuin joulunakin. Mutta mä en usko että tyttö pelkästään palstan takia mieltänsä pahoittaisi, tai sitten ovat koululaiset muuttuneet todella paljon siitä kun minä olin nuori. Luulisin että luokkatovereiden kiusaaminen olisi pahempaa kuin tuntemattomien päivittelyt.

Mitä tulee lihavien jumpalla käymiseen niin miksi ei perusteta lihaville omaa jumppatuntia? Ei tarvitsisi hävetä ylipainoaan kun sitä olisi muillakin.

[QUOTE="Mii";23292788]Mun tulee näistä jutuista tosi paha mieli tuon perheen puolesta. Mitä se teille kuuluu mitä ihmiset syö tai antaa lapsilleen. Kyllä maailmassa on aika paljon vakavampiakin ongelmia kuin coca cola ja ranskikset. Pahempaa olis joku ruokanatsi joka lomallakin syöttäis lapsille vaan terveysruokaa tiukan aikataulun mukaan.[/QUOTE]

Enemmän mua inhottaa vanhemmat jotka tupakoivat lastensa lähettyvillä niin että lapset joutuvat hengittämään savua. Kyllä siinä on paljon pahempi terveyshaitta kuin pari kertaa vuodessa kokiksen juonti. Mun mielestä kans tää perheen mollaaminen on ilkeää, ja vaikka aikuiset kohun kestäisivätkin niin eniten huolissani olen juuri tuosta 15-vuotiaasta. Se on hyvä että ihmisillä on oma perhe-elämä niin täydellisellä mallilla että on varaa haukkua muutaman minuutin perusteella toisten asiat maan rakoon.

Yhteistyössä