Siis mikä voi olla että täytyy tulla kännissä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi elämän kevät.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voi elämän kevät.

Vieras
Taas kerran äiti tuli kännissä meille viikonloppuna. soittelu alko 5 aikaa aamulla ja tänne se tuli jonkun tyypin kanssa (20 vuotta nuoremman ) aivan umpikännissä ja selittää että tulee kaljalle meille :o Siis en ymmärrä mikä vaivaa taas ei ollu eka kerta ja justiis ku meinasin että ehkäpä nyt vois alkaa pitämään enemmän yhteyttä kun on ollu ihan ihmisiksi. Viime kerrasta puolisen vuotta aikaa.

Vit*ttaa kun mulla kaks pientä lasta ja sit yks tulee kännissä tänne selittää mitä sattuu ja hänessä ei taaskaan ollut mitään vikaa... :( Mä olen kuulemma idiootti kun soitin poliisit kerta ei lähtenyt pois miljoonien pyyntöjen ja käskyjen jälkeen. Sisälle en laskenut tietenkään mutta hävettää ku naapuritki kattoo pitkään kun on tollanen äiti. Jestas että hävettää!!! :ashamed:

Ei tartte sen naisen tulla enää mulle puhumaan tai mitään muutakaan.. miten edes kehtaa tulla kun jo puhelimessa sanoin että tänne EI ole asiaa...

Tosi surullista :( voimia sulle!

Tää nyt on lievempi juttu, mutta mulla on yksi sellanen ystävä joka ei ymmärrä mitä elämä lapsiperheessä tarkoittaa. hän olis aina tulossa kaljalle, jäisi aina yöksi ja pitempäänkin.. nukkuu sitten olkkarin sohvalla ja jääkaapissa on mäyris kaljaa. ei ymmärrä mitään hienovaraisia vihjeitä että pitäisi lähteä ja loukkaantuu verisesti jos sanon suoraan, että nyt olis aika pakata kamppeet ja lähteä.

emme enää ole yhteyksissä lähes ollenkaan koska pelkään, että hän taas tulee ja asettuu taloksi. ei mitään ymmärrystä normaalista, aikuisesta elämästä tällä...

Oikein teit ap kun soitit poliisit. Alkkis sukulaisena on todella vaikee, siinä ei auta kuin itse määritellä rajat ja sinä teit juuri niin kun et laskenut sisään ja soitit poliisit. Varmasti vaikee tehdä tuollainen ratkaisu. Voimia :hug:

alkoholistia et voi muuttaa. jos sinulla on tarpeeksi rohkeutta, voit katkaista välit ja säästää itseäsi ja lapsiasi. alökoholistin vaikutukset eivät edes sitten lakkaa kun hän kuolee, koska toisten mielet ovat jo järkkyneet ja anneuista rooleista on vaikea päästä eroon. jonkun on oltava rohkea ja katkaistava kierre. voimia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
juu ei se helppoa ollut mutta en jotenkin saa sitä päähäni että miksi täytyy vaan väkisin ängetä vaikka sanoo että ei ja sitten pistää kaikki mun syyksi???

Aika tyypillistä päihdeongelmaisen käyttäytymistä. Aina kaikki on toisen vika. Ja se olen MINÄ jonka navan ympärillä tämä maailma pyörii, muut kyykkyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
alkoholistia et voi muuttaa. jos sinulla on tarpeeksi rohkeutta, voit katkaista välit ja säästää itseäsi ja lapsiasi. alökoholistin vaikutukset eivät edes sitten lakkaa kun hän kuolee, koska toisten mielet ovat jo järkkyneet ja anneuista rooleista on vaikea päästä eroon. jonkun on oltava rohkea ja katkaistava kierre. voimia.

Juu ei se vaikuta sekään jos en ole tekemisissä se voi tulla silti :(

Yhteistyössä