V
Voi elämän kevät.
Vieras
Taas kerran äiti tuli kännissä meille viikonloppuna. soittelu alko 5 aikaa aamulla ja tänne se tuli jonkun tyypin kanssa (20 vuotta nuoremman ) aivan umpikännissä ja selittää että tulee kaljalle meille
Siis en ymmärrä mikä vaivaa taas ei ollu eka kerta ja justiis ku meinasin että ehkäpä nyt vois alkaa pitämään enemmän yhteyttä kun on ollu ihan ihmisiksi. Viime kerrasta puolisen vuotta aikaa.
Vit*ttaa kun mulla kaks pientä lasta ja sit yks tulee kännissä tänne selittää mitä sattuu ja hänessä ei taaskaan ollut mitään vikaa...
Mä olen kuulemma idiootti kun soitin poliisit kerta ei lähtenyt pois miljoonien pyyntöjen ja käskyjen jälkeen. Sisälle en laskenut tietenkään mutta hävettää ku naapuritki kattoo pitkään kun on tollanen äiti. Jestas että hävettää!!! :ashamed:
Ei tartte sen naisen tulla enää mulle puhumaan tai mitään muutakaan.. miten edes kehtaa tulla kun jo puhelimessa sanoin että tänne EI ole asiaa...
Vit*ttaa kun mulla kaks pientä lasta ja sit yks tulee kännissä tänne selittää mitä sattuu ja hänessä ei taaskaan ollut mitään vikaa...
Ei tartte sen naisen tulla enää mulle puhumaan tai mitään muutakaan.. miten edes kehtaa tulla kun jo puhelimessa sanoin että tänne EI ole asiaa...