V
vieras
Vieras
Meillä muutenkin ollut hieman hankalaa tässä liitossa noin vuoden ajan...nyt kelannut yhä enemmän asiaa joka koskee perheväkivaltaa.Selvinpäin ainoharvoin tunnen pelkoa miestäni kohtaan esim.riitatilanteissa mutta kun hän ottaa alkoholia niin pienestäkin voi käydä käsiksi.Ei läheskään joka kerta mutta silti tuo on aina mahdollista kun ekan tölkin sihauttaa auki.
Selvinpäin siis suht ok mies mutta kännissä sitten tämä.Viimeksi rehasi mua ympäri kämppää kädestä pitäen ja rikkoi mein makkarin oven,ja jos oisin alkanut riiteleen siinä tilanteessa vastaan,oisin taatusti saanut kunnolla turpiini.
Ärsyttävä juttu kun hänkin sen jälkeen itki että ei ole hänen tapaistaan mutta tämä pelko mulla aina on
Mitä täs pitäisi tehdä?Sovimme että hän ei ota tippaakaan kotona juomaa,ja se kestikin aikansa,nyt alkanut lipsua ja kun minäkin otan joskus iltaisin niin hän vetoo siihen että miksi hänen sitten pitäis lähteä muualle ryyppäämään..
Selvinpäin siis suht ok mies mutta kännissä sitten tämä.Viimeksi rehasi mua ympäri kämppää kädestä pitäen ja rikkoi mein makkarin oven,ja jos oisin alkanut riiteleen siinä tilanteessa vastaan,oisin taatusti saanut kunnolla turpiini.
Ärsyttävä juttu kun hänkin sen jälkeen itki että ei ole hänen tapaistaan mutta tämä pelko mulla aina on