siis mikä vois oikein sopia mulle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xxcxx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xxcxx

Vieras
Merkonomin tutkinto löytyy mutta se ei todellakaan kiinnosta minua eikä sillä työllisty
mitenkään hyvin ainakaan täällä perähikiällä.

Mitä alaa lähtis opiskelemaan?

En pidä siivoamisesta enkä ruuan laitosta. En ole mitenkään taiteellisesti lahjakas. Olen
matemaattiset taidot olemattomat. Tietokone jutuissakaan en pärjää. Olen ujo ja epäsosiaalinen.
En pidä eläimistä enkä kukista tai kasveista tai ulkotöistä.
Omia lapsia on kyllä mutta en ole varma miten tulisin toimeen vieraitten lasten kanssa.
Verta en kestä suurissa määrin enkä mitään aikuisten ripuli\oksennus tms eritettä.

Hävettää ku olen näin hankala tapaus :/

Merkonomin tutkinto löytyy mutta se ei todellakaan kiinnosta minua eikä sillä työllisty
mitenkään hyvin ainakaan täällä perähikiällä.

Mitä alaa lähtis opiskelemaan?

En pidä siivoamisesta enkä ruuan laitosta. En ole mitenkään taiteellisesti lahjakas. Olen
matemaattiset taidot olemattomat. Tietokone jutuissakaan en pärjää. Olen ujo ja epäsosiaalinen.
En pidä eläimistä enkä kukista tai kasveista tai ulkotöistä.
Omia lapsia on kyllä mutta en ole varma miten tulisin toimeen vieraitten lasten kanssa.
Verta en kestä suurissa määrin enkä mitään aikuisten ripuli\oksennus tms eritettä.

Hävettää ku olen näin hankala tapaus :/

siis oman ja muita vieraita. sitä voi tehdä kotona!

[QUOTE="aapee";27773341]Hitto kun on niin vaikea tietää mihin hakea... mielessä on käynyt mm perhepäivähoitaja, fysioterapeutti...
mutta ku oon niin epävarma...[/QUOTE]

:).

[QUOTE="vieras";27773378]siis oman ja muita vieraita. sitä voi tehdä kotona![/QUOTE]

Kieliä osaan kyllä suomi,ruotsi, englanti mutta kielioppi on mulla niin huonoa että huhhei... en osaa yhdyssanoja enkä tiedä koska käytetään esim pilkkua... Pikkasen päässy unohtumaan paljon perusasioita tai sitten ehkä ei tullu sitten seurattua niin tarkasti peruskoulussa...

[QUOTE="eee";27773393]No mistä sä PIDÄT?[/QUOTE]

Tämä olikin haastava kysymys. Kun on ollut kotona lasten kanssa 6v putkeen eikä ole ollut minkäänlaista omaa aikaa ei tavallaan oikeastaan enää osaa oikein sanoa mistä pitää...

Mutta aina olen halunnut että mulla olis sellainen työ missä saisin olla tekemisissä ihan pienten lasten kanssa alle 3v, etenkin vastasyntyneet. Ei vaan taida olla työtä missä sais olla niiden kanssa tekemisissä.