Siis miks ihmeessä kaikista lapsista tarvis tykätä????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ööö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

ööö

Vieras
Tuli tosta romahtamisketjusta mieleen, että miks ihmeessä kaikista tarvis tykätä? Mä en ainakaan tykkää, vaikka kuinka läheinen sukulainen tai ystävän lapsi olis. kun kaikki sanoo että se on sen anopin vika kun ei tykkää, mutta ei se minusta ole, jos on ärsyttävä mukula niin sille ei voi mitään, en mä ainakaan haluis mielistellä ketään ihan vaan sen takia ettei kukaan loukkaantuis. mä en esimerkiks voi sietää kummipoikani isosiskoo, en väkisin enkä muutenkaan.

Omistani tietysti tykkään mutta kaikki muut on ärsyttäviä mielestäni.Vain aniharvasta vieraasta lapsesta voin sanoa että tykkään.

Mä tykkään yleensä lapsista, oli ne kuinka vieraita tahansa. Ainoostaan yksi lapsi(tyyppi) on kyllä saanut kielteisiä tunteita aikaan; 5v joka poltti tupakkaa ja puristeli aikuisia naisia takapuolesta.
Eihän se niitä ilman opettamatta/esimerkkiä olisi varmasti tehnyt, mutta silti.

ei tietenkään tarvi tykätä eikä tunteilleen mitään voi. Kuitenkin joitain käytöstapoja voi edellyttää paittsi siltä ärsttävältä lapselta, myös aikuisilta. Epäreilu kohtelu, syrjiminen ja nälviminen ei ole asiallista anopilta vaikka tämä kuinka pitäisi poikansa lapsipuolta ulkopuolisena perheessä. Lapsi ei kuitenkaan omalle olemassaololleen voi mitään ja kun on pienestä lapsesta kysymys hän ei edes voi jättää niitä mummolavierailuja väliin vaikka kuinka haluaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja karvakorvakirppu:
Lapset vasta muodostavat identiteettiään. Siksi niistä kaikista täytyy tykätä. No joo, mulla on muutama lapsi joista tykkääminen on tosi hankalaa, mutta en mä sitä lapselle näytä.

ja luulet, ettei lapsi tajua? lapset tajuaa ja tietää tälläset jutut. joten teeskentely ei kannata.

on nuo omatkin joskus todella ärsyttäviä,vaikka heitä rakastankin. Yhellä kaverilla on ihan kauheat pojat,ei nekään kyllä musta tykkään,oon niin tiukkis: ruokien kans ei saa juosta ympäriinsä,sohvalla ei saa hyppiä,kengät pitää ottaa sisällä pois yms.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lapset vasta muodostavat identiteettiään. Siksi niistä kaikista täytyy tykätä. No joo, mulla on muutama lapsi joista tykkääminen on tosi hankalaa, mutta en mä sitä lapselle näytä.

ja luulet, ettei lapsi tajua? lapset tajuaa ja tietää tälläset jutut. joten teeskentely ei kannata.

Tarkoittaa tuo, että silloin lapselle voi avoimesti näyttää inhonsa? Ei kai sentään. Naapurissa on yksi mulle hankala lapsi. Silti tervehdin aina, kysyn miten koulussa menee, mutta ei meistä varmaan koskaan bestiksiä tule.

Tarkoittaa tuo, että silloin lapselle voi avoimesti näyttää inhonsa? Ei kai sentään. Naapurissa on yksi mulle hankala lapsi. Silti tervehdin aina, kysyn miten koulussa menee, mutta ei meistä varmaan koskaan bestiksiä tule.

tietkö, mua ei edes kiinnosta tuon lapsen asiat =)

ei kaikista tarvi tykätäkkään. aikuinen ihminen osaa kuitenkin olla näyttämättä vastenmielisyyttään lasta kohtaan. ainakin tervejärkinen aikuinen.
Toisaalta se, että ei tykkää jostain, ei tarkoita, että tuntisi vastenmielisyyttä tätä kohtaan. Mä en tykkää kaikista ihmisistä vaan suurin osa ihmisistä on mulle melko yhdentekeviä. En siis tunne mitään vastenmielisyyttäkään näitä ihmisiä kohtaan.