Siis miks mä en tuu ?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Mä en tajuu mitä mun libidolle on tapahtunut, oon lakannut saamasta orgasmeja, vaikka oon tähän asti ollut aika "helposti laukeeva". Sinänsä seksihaluissa ei oo mitään vikaa, elämä on ehkä ollut viimeaikoina normaalia stressaavampaa, mutta ei sekään kauheen uutta oo.

Tää orgasmittomuus alkoi samoihin aikoihin kun tapasin miehen johon rakastuin. Seksissä ei oo mitään vikaa, sitä on paljon ja haluan sitä. En koe edes mitään suorituspaineita, itseasiassa en oo varmaan ikinä ollut kenenkään kanssa näin rento ja vapautunut. Mutta. Mä en vaan saa. Tai oon saanut kahdesti, ollut tosi kiven alla molemmat kerrat. Miestä alkaa selvästi vähän turhauttaa, kun kaikkensa aina yrittää. En oo viitsinyt vielä sanoa että vika ei ole hänessä, vaan mussa, ei huvita luoda mielikuvaa minusta kiemurtelemassa kiihkosta kaikenlaisten edellisten miesten sylissä.

Sitäpaitsi masturboimisestakin on tullut jotenkin takkuista. Ei oo yhtään sama asia sekään enää.

Voiks tälle tehdä jotain?

mulla on vähän samantyylinen ongelma..mitä enemmän oon alkanu ajattelemaan asiaa,niin sen vaikeammaks on tullu saada orgasmia..ehkä parempi olla miettimättä koko juttua,onhan seksi ihanaa ilman sitäkin:) kyllä se siitä varmaan..

[QUOTE="leppis";22554501]Hormonivalmisteet tuli mullekin mieleen.[/QUOTE]

Mä ainakin aloin syödä synnytyksen jälkeen toisia pillereita, mut oli pakko lopettaa, kun tulin niin sekopäiseksi :)

No en oikeestaan. Pientä (puhutaan viikoista) taukoa pitänyt e-pillerien kanssa, mutta sinkkunakin söin pillereitä. (Tarpeeksi monta kertaa kännissä krotsun kanssa kohellettuani totesin et enää luota pelkästään kondomeihin, enkä aina miehiinkään.)

[QUOTE="jep jep";22554522]Mulla vaikuttaa stressi, kestää älyttömän kauan tulla :( Ei vaikuta, "tekeekö" sen mies, vai teenkö itse. Mutta tiedostan kyllä sen johtuvan stressistä.[/QUOTE]

...Joo, tää on ainoo selitys minkä mä keksin. En oo kauheen hyvä arvioimaan omia stressitasojani, mut onneks koht alkaa joululoma. Jos tuulet kääntyis?

Ja joo, en syö siis mitään lääkkeitä, paitsi e-pillereitä, merkkiä jonka olen todennut itselleni sopivan, ja sitäkin syönyt jo hyvän aikaa.

...Toi ettei ajattelis asiaa on ihan toimiva neuvo, helpommin vaan sanottu kuin tehty. "No nyt tuntuu aika hyvältä, jos jatkais näin niin.. ai niin, eiku nyt mä en yhtään ajattele asiaa...hitto, nyt kun mä ajattelin et en ajattelis, ni keskittyminen herpaantu, eikä tunnukkaan enää yhtä mukavalta."

Ja joo, en syö siis mitään lääkkeitä, paitsi e-pillereitä, merkkiä jonka olen todennut itselleni sopivan, ja sitäkin syönyt jo hyvän aikaa.

...Toi ettei ajattelis asiaa on ihan toimiva neuvo, helpommin vaan sanottu kuin tehty. "No nyt tuntuu aika hyvältä, jos jatkais näin niin.. ai niin, eiku nyt mä en yhtään ajattele asiaa...hitto, nyt kun mä ajattelin et en ajattelis, ni keskittyminen herpaantu, eikä tunnukkaan enää yhtä mukavalta."

joo mulla on ihan sama juttu :D mut kovasti yritän olla ajattelematta.oot kyllä oikeessa,se on vaikeeta:/

Se on todellakin turhauttavaa pitemmän päälle, ketäpä nyt huvittaisi jyystää naista mikä ei saa koskaan, kaikki työ menee niin kuin hukkaan ja panemiseen ei ole mitään syytä panostaa enemmän.

nuorempana orgasmeissa oli jotain aggressiivista, en luottanu miehiin ihmeemmin. sitku rupes luottaan, laimeni orgasmit kunnes hullusti rakastuneena ne villiintyi. kun järki palas niin rakkaus kuoli ja menin sittemmin kovinkin laukeamattomaksi. tunteet tekee ihmeitä

Jätä onanointi ja jalkovälin pohdinta sikseen ja ala keskittyä puolilta öin tapahtuvaan Wikileaksin tietovuodon julkistamiseen.

Sillä ei ole hahtusenkaan väliä jos sä et tuu mutta jos Tiitisen lista kohtapuoliin tulee niin se on (tai ainakin sen pitäisi olla) aamun jokaisella etusivulla!!!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22554930:
Jätä onanointi ja jalkovälin pohdinta sikseen ja ala keskittyä puolilta öin tapahtuvaan Wikileaksin tietovuodon julkistamiseen.

Sillä ei ole hahtusenkaan väliä jos sä et tuu mutta jos Tiitisen lista kohtapuoliin tulee niin se on (tai ainakin sen pitäisi olla) aamun jokaisella etusivulla!!!

Siis todella hämmentävä kommentti tähän. ...Mä olin nimittäin varaillut sitä etusivua omille orgasmitiedotteilleni.

Yhteistyössä