miks mä en bongaa palstalaisia tai joku bongaa mua??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
mäkin olen tytsin nähnyt kampaajalla sekä viime viikolla osikos ollut äitinsä? kyydissä maskun essolla tankkaamassa!

Mä en ole käynyt kyllä Maskussa vähään aikaan...tosin kuukaus sitten olin Maskussa kampaajalla, mutta essolla ei kyllä käyty.

ei teil sattumoisin oo valkoista opelia?

Ei

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Oothan sä sentään mut pongannut ;)

No niinpä :D . Tili on siis avattu, nyt mä tarttisin lisää palstalaisia listalleni B)

En oo mäkään nähny muita kuin sut =)

Niin joo, toimii se tietty toisinkin päin =) . Et mitenkään viitsis tehdä aloitusta että sä oot bongannut mut :snotty: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Minä en ole bongannut ketään, kukaan ei ole bongannut minua joten kaikkien mielenterveys on säilynyt. Eli joskus on vaan parempi kaikkien kannalta ettei bongata toisiamme. Puhuin siis vain itsestäni, en sinusta :)

Siis sun on parempi olla bongaamatta mua, mutta mä voin bongata sut...vai miten se oli B)

mäkin olen tytsin nähnyt kampaajalla sekä viime viikolla osikos ollut äitinsä? kyydissä maskun essolla tankkaamassa!

Mä en ole käynyt kyllä Maskussa vähään aikaan...tosin kuukaus sitten olin Maskussa kampaajalla, mutta essolla ei kyllä käyty.

Ei
sit sul on todella samannäköinen kaksosolento jolla vielä samanlainen lettikin.et oo muuten ajatellut vaihtaa hiustyyliä???

Mä oon VinkuIitan bongannut monestikin kun asutaan samalla paikkakunnalla ja joitakin muitakin palstalaisia varmaankin jotka tiedän nimeltä mutta joko en muista tai en tiedä nikkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Minä en ole bongannut ketään, kukaan ei ole bongannut minua joten kaikkien mielenterveys on säilynyt. Eli joskus on vaan parempi kaikkien kannalta ettei bongata toisiamme. Puhuin siis vain itsestäni, en sinusta :)

Siis sun on parempi olla bongaamatta mua, mutta mä voin bongata sut...vai miten se oli B)

Nimenomaan noin ;) Sinun on parempi bongata minut sitten melko kaukaa... ja niin etten minä bongaa sinua.. niin voit selvitä ilman traumoja :) Onneksi en tiedä missäpäin asustelet niin ei tarvitse ajatella ettö ehkä siellä vahingossa bongaan turkilmaksen ;)

No niinpä :D . Tili on siis avattu, nyt mä tarttisin lisää palstalaisia listalleni B)

Niin joo, toimii se tietty toisinkin päin =) . Et mitenkään viitsis tehdä aloitusta että sä oot bongannut mut :snotty: :xmas:

Tein jo ;) :D

Ei
sit sul on todella samannäköinen kaksosolento jolla vielä samanlainen lettikin.et oo muuten ajatellut vaihtaa hiustyyliä???

En ole, pidän hiuksistani tällaisina :) Ovat jo ihanan pitkät, vielä aion kasvattaa lisää.

Tein jo ;) :D

Huomasin, kiitos :D . Nyt ei tarvi enää miettiä ja murehtia miks mua ei olla koskaan bongattu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Mä en toivo että mua bongattaisiin B) vaikka voi olla, että päädyn niihin arvatkaa mitä näin kaupassa- juttuihin B)
Turkilmaksen mieluusti kyllä bongaisin.

Peesi..sanasta sanaan.. :xmas:
Jotenkin tulee nykyisin aina ajateltua, että voi kun tääl ei ois kukaan kaksplussalainen, etten tosiaan päätyis niihin "Voi järkytys, mitä näin kaupassa/missä vaan".. :ashamed:

Yhteistyössä