Siis miksi, oi MIKSI?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Häh

Vieras
Aina kun ollaan vuokraamassa elokuvaa ja mies ehdottaa jotain, joka ei minua kiinnosta lainkaan, sanon suoran EI:n. En halua katsoa jotain elokuvaa joka ei kiinnosta YHTÄÄN. Toki vuokrataan elokuvia, jotka ei niin kauheesti mua nappaa mutta miehen mieliks ns. hyväksyn valinnan.

No, kun minä ehdotan jotain elokuvaa, mies saattaa sanoa suoran EI:n tai sitten tykkää elokuvavalinnastani, mutta valitettavan usein joukkoon mahtuu myös sellaisia kertoja, että mies mumisee jotain, ottaa elokuvan ja menee maksamaan ja autossa hirveä raivo siitä, miksi tuollainen elokuva piti vuokrata. Äsken viimeks kävi taas niin. Siis en voi käsittää, miksei mies voinut sanoa jos ei innostanut se mun valinta. No, siellä se leffa makaa autossa ja ei todellakaan enää kiinnosta katsoa!

[QUOTE="miksi";22066938]ette valitse kumpikin omaa leffaa,tai sit vuorottele sitä kumpi saa valita? miksi?[/QUOTE]

Yritetään ottaa sellainen leffa, mikä molempia miellyttää? Miksi valita sellainen elokuva, mikä vain toista kiinnostaa ja sitten toinen ei katso lainkaan? Ja mitä järkeä omat elokuvat vuokrata, eihän se illan tarkoitus sitten toteudu, yhteinen ilta yhdessä elokuvaa katsoen meinaan.

Yhteistyössä