Siis MIKSI suomen BB:ssä vuosi toisensa jälkeen pärjää TYLSÄT ihmiset???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hohhoijakkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hohhoijakkaa

Vieras
Mä en jaksa enää katsoo tota paskaa, Esa J, talon ainoo panomies sai lähdöt, sitten Justiina, joka olis ihan kunnolla voinu sekottaa pakkaa. Viime vuonna ovitti varmaan maailman tylsin muija. Siis haluuko suomalaiset tosissaan katsoo jotain vitun Esa A:ta ja Markoa siellä pelaamassa korttia?

Tylsät ja värittömät ei käy kenenkään hermoille niin niitä ei äänestetä häätöön :) jos ei erotu tapetista niin sinua ei kukaan vihaa tai rakasta eikä sitten huomaa. Nuo tunteita herättävät tyypit joutuu ekaksi ulos :)

Kyllä mä katon mieluummin Esa A:ta ja Markoa jutustelemassa kuin jonkun paneskelua. Ja miten niin SUOMESSA voittaa tylsät? Eihän muissa maissa edes tollasta sejstauilua julkisesti juuri harrasteta. Kerropa vaikka jenkkiläisille miten täällä peitot heilui jo ekalla viikolla ni moni ei usko.

Oon ihan samaa mieltä! Viimiset viikot saa sitten aina katsoa sitä "halitaan" -meininkiä! Miksi ihmeessä ihmiset ei voisi äänestää viihdearvon mukaan eikä sen oman mielipiteen? Minäkin inhosin Ninoa ja Justiinaa ja Jelenaa, mutta en mä niitä ketään sieltä pihalle olisi halunnut, kun ne just sai kaikkea tapahtumaan :D

Minnuukin otti päähän toi Justiinan lähtö, kun vaikutti niin värikkäältä tyypiltä. Mutta Esa J oli kyllä musta TYLSÄ. Ei se paneminen tee kestään kiinnostavaa. Ja Esa A on mahtava! Ne perus känniääliöt siellä on niitä tylsiä.

Yhteistyössä