Siis, minä oon ihan kamala!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Särkynyt Lasinukke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Särkynyt Lasinukke

Vieras
Tarkoituksena oli pitää tän päivän ajan kone kiinni ja keskittyä huushollin kohentamiseen. No, ei ole tullut sitten vielä ollenkaan siivottua. Poitsun aamupäikkäreitten aikana kävin suihkussa ja koht ois poitsun toisten päikkäreitten aika. Ajattelin, että kunhan tuo nukahtaa, niin sitten kyllä siivoan. Mutta heti kun poitsun sai petiin, niin johan virkistyi! |O

Tuntuu niin pahalta, kun menin lupaamaan että pidän koneen kiinni ja mies varmaan aattelee, että sittenhän minä saan täällä paljon aikaan. Inhoan itteäni, kun en saa mitään aikaseks. Mitään näkyvää ainakaan. :ashamed:

Tee äkkiä pikasiivous; imuroi ja suihkuttele raikastinta ympäri taloa.
Ja sitten käyt joko kaupassa pikaisesti ostamassa pakastepullia tai teet itse jonkin pikaversion ja panet ne uuniin just ennen ku mies tulee töistä.

Ja sit istut hengästyneenä ja hikisenä ja voivottelet kuinka raskas päivä oli ja kuinka olisi ihana saada illalla "palkinnoksi" vaikka hierontaa....Ja tämä muuten toimii!!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Ja sitten käyt joko kaupassa pikaisesti ostamassa pakastepullia tai teet itse jonkin pikaversion ja panet ne uuniin just ennen ku mies tulee töistä.

Ja sit istut hengästyneenä ja hikisenä ja voivottelet kuinka raskas päivä oli ja kuinka olisi ihana saada illalla "palkinnoksi" vaikka hierontaa....Ja tämä muuten toimii!!! :D

:D

Juu, tosin ensin pitää nuo kaikki rojut kuskata jonnekin. Sängyn alle?

Alkuperäinen kirjoittaja Särkynyt Lasinukke:
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:

:D

Juu, tosin ensin pitää nuo kaikki rojut kuskata jonnekin. Sängyn alle?

Onko teillä varastoa? Jos ei niin sängynalus on myös aika hyvä paikka =)

Yhteistyössä