Siis mitä h********??!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Tässä viimeset kaks viikkoa ollu enemmän ja vähemmän pää kainalossa.Viime la jäi pitkään odotetut kaverin synttärit väliin kun olin kuumeessa.Sitten tiistaina olin vatsataudissa ja eilen olo oli jo edes vähän ihmismäinen niin mitä helvettiä näyttää mittari tänään????? Sata astetta kuumetta saatana!!!! |O |O |O |O |O |O Mitä helvetttiä mä vaan sanon!!!!Olen ollut sormet ja varpaat ristissä kun esikoinen ja kuopus ovat olleet tosi kipeinä,että paranisivat lauantaiksi kun on esikoisen 3v synttärit ja nyt jos joudun perumaan ne ku itellä on pää kainalossa |O |O |O |O |O Mä oon niiiiiiiin täys tätä että voi perkele soikoon |O

sama täällä. en ole sairastanut 5 vuoteen ku pienen flunssan, muhun ei oo tarttunut mitkää pöpöt eikä kyl muksuihinkaan, nyt mulla ollu ihme syksy, oon ollu kuukauden sisällä 2 kertaa antibiootilla, keuhkoputkentulehdus, angiina, sit kauhee flunssa, kuumetta en tajua johtuuko se näistä ilmoista et pöpöt ei kuole tms:/ tosi rasittavaa, koitahan parantua, ulkoilma voi auttaa..

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
sama täällä. en ole sairastanut 5 vuoteen ku pienen flunssan, muhun ei oo tarttunut mitkää pöpöt eikä kyl muksuihinkaan, nyt mulla ollu ihme syksy, oon ollu kuukauden sisällä 2 kertaa antibiootilla, keuhkoputkentulehdus, angiina, sit kauhee flunssa, kuumetta en tajua johtuuko se näistä ilmoista et pöpöt ei kuole tms:/ tosi rasittavaa, koitahan parantua, ulkoilma voi auttaa..

No mä olin tänä aamuna erittäin hyvässä kunnossa kunnes lähin tosta kilsan päästä hakee tupakkaa huoltsikalta ja lapset siis mukana myös.Ja voi että kun tulin takas niin pää oli sananmukasesti kainalossa ja mittari meinas räjähtää.Ei mitään ennen sitä :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja n.b.:
vastustus kyky on nyt niin alhaalla, ni saat kaikki taudit... kyl se helpottaa... kuhan sairastat ensin kaikki mahd. nyt pyörivät taudit

Mä oon miettinyt tota kans että miten voi vastustuskyky olla niin huono.Mulla ei ikinä ole ollut vatsatautia tai nyt tiistaina oli vaan paha olo ja vessassa sai juosta mutta siis ei sellasta oikeeta vatsatautia ja kuumettakin on ollut viimeks joskus teinivuosina niin nyt sitten tulee kaikki päälle |O Me syödään säännöllisesti maitohappobakteereja ja vitamiineja mutta ei näytä auttavan.

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
vastustus kyky on nyt niin alhaalla, ni saat kaikki taudit... kyl se helpottaa... kuhan sairastat ensin kaikki mahd. nyt pyörivät taudit

Mä oon miettinyt tota kans että miten voi vastustuskyky olla niin huono.Mulla ei ikinä ole ollut vatsatautia tai nyt tiistaina oli vaan paha olo ja vessassa sai juosta mutta siis ei sellasta oikeeta vatsatautia ja kuumettakin on ollut viimeks joskus teinivuosina niin nyt sitten tulee kaikki päälle |O Me syödään säännöllisesti maitohappobakteereja ja vitamiineja mutta ei näytä auttavan.

No ei ne maitohapot nyt kaikkea pysty torjumaan hei.....
Mieti ellet käyttäsi lainkaan? Olethan sä nyt sentäs pitkänkin aikaa ollut vallan kuumettomana, jos nyt teinivuosina viimetteeksi!

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:

No ei ne maitohapot nyt kaikkea pysty torjumaan hei.....
Mieti ellet käyttäsi lainkaan? Olethan sä nyt sentäs pitkänkin aikaa ollut vallan kuumettomana, jos nyt teinivuosina viimetteeksi!

Olen juu ja kiitollinen siitä mutta ketuttaa vaan kun lapset onneksi jo suht terveenä ja sitten joutuu itsensä vuoksi perumaan lapsen synttärit.Tosin mä aion kyllä pitää ne ellei pää roiku nilkoissa lauantaina.

Sykleinä taitaa mennä nämä tällaiset sairastelut.
Yhtenä vuonna sairastetaan kaikki mahdolliset sairaudet ja sitten on monta hyvää vuotta välissä.
Kunnes immuniteetti on laskenut alemmas, koska pöpökannat muuttuu ajan myötä.
Ja sitten taas sairastetaan.
Ens talvena et todennäköisesti sairasta juuri ollenkaan :)

Yhteistyössä