Siis mitä hittoa tua telkkarissa tapahtuu?? Onko muilla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitäs mitäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitäs mitäs

Vieras
toi ykkösen luonto-ohjelma päälle puhuttu?? sama homma oli kakkosen matkailuohjelmassa, karmee robottiääni.. Eikä näy kolmonen, nelonen, sub eikä liv.

Ja siis kyllä mulla on muutakin tekemistä, ihmettelen vaan...
 
Ai joku muukin ihmettelee, luulin jo että meen telkkarissa vikaa. Ei signaalia 3, 4, sub. Harmittaa, sairasuslomalla, eikä muuta jaksa tehdä kun telkkaria katsella. No, nyt ooon kyl koneella, mut kohta takaisin sohvalle....
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä pitää aina digiboxin kaukosäätimestä vaihtaa se puhuttu kieli just ykkösen ja kakkosen ohjelmissa.. Sit se robottiääni häviää.

okei. eli mein jäppinen on siis painellut tota kaukosäädiontä... Mitenköhän mä saan sen pois?? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä pitää aina digiboxin kaukosäätimestä vaihtaa se puhuttu kieli just ykkösen ja kakkosen ohjelmissa.. Sit se robottiääni häviää.

okei. eli mein jäppinen on siis painellut tota kaukosäädiontä... Mitenköhän mä saan sen pois?? :D

Meillä on samsungin boxi ja siinä pitää painaa "alt"-nappia ja vaihtaa kieli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lila:
Siis, onko jotain tehtävissä että sais noi 3, 4, ja sub näkyviin. OOn ihan tumpelo, mitä pitäis tehdä. Siis nyt niissä lukee vaan että ei signaalia.

JOko signaali oikeasti puuttuu tai sitten teet vaan kanavahaun uudestaan. JOs ei vieläkään auta niin palautat tehdasasetukset ja aloitat asennuksen alusta. Jos signaali on ok niin pitäisi auttaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lila:
Siis, onko jotain tehtävissä että sais noi 3, 4, ja sub näkyviin. OOn ihan tumpelo, mitä pitäis tehdä. Siis nyt niissä lukee vaan että ei signaalia.

JOko signaali oikeasti puuttuu tai sitten teet vaan kanavahaun uudestaan. JOs ei vieläkään auta niin palautat tehdasasetukset ja aloitat asennuksen alusta. Jos signaali on ok niin pitäisi auttaa.

Voi viutilo, nyt mun sairas pääparka ei ota noita sun ohjeita vastaan. En yksinkertaisesti vaan osaa..... Tulis jo pojat koulusta, jos ne osais...
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä