H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Pitäskö mun sitten hyväksyä ne joita inhoon kavereiksi? Häh?
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:jaa. jos hää haluaa niin? eikai se ole keltään pois? =)
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Minusta se on ihan normaalia..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Mitä järkeä on ottaa kavereiksi itselle täysin ventovieraita ihmisiä?
Mutta siis tuttujen kanssa ideana on se että facebookin kautta pysyy kärryillä toisen kuulumisesta, näkee valokuvia perheestä, lapsista ym. Ihan kätevä yhteydenpitoväline, varsinkin kun sukulaiset ja osa parhaista ystävistä asuu niin kaukana ettei montaa kertaa vuodessa näe. =)
Ja juu, en kaikkien "kavereiden" kanssa näe irl, jonkin verran on mukana ns. nettituttuja ja sitten on noita entisiä opiskelu- ja työkavereita joita ei ole nähnyt vuosikausiin. Mutta kuitenkin ihmisiä jotka tuntee/tietää ja joiden kuulumisia pon kiva lueskella.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Minusta se on ihan normaalia..![]()
Ei minusta.
Sitä varten on kaikenmaailman messengerit, skypet ja irl.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:jaa. jos hää haluaa niin? eikai se ole keltään pois? =)
VOi se olla siltä joka haluaisi tehdä tuttavuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Minusta se on ihan normaalia..![]()
Ei minusta.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmph:no, jotkut vissii keräilee siel vaan isoja kaverimääriä..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Pitäskö mun sitten hyväksyä ne joita inhoon kavereiksi? Häh?
No ei tarvitse heti mennä siihen ääripäähän. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Minusta se on ihan normaalia..![]()
Ei minusta.
En minä ainakaan halua kaikkien tietävän elämästäni, näkevän kuvia ja muuta. Kyllä noita kavereita silti riittää - jos joku haluaa tehdä tuttavuutta, voi tehdä sen muilla tavoin.
Yksityisyys on muutenkin niin vähissä nykyään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Minusta se on ihan normaalia..![]()
Ei minusta.
En minä ainakaan halua kaikkien tietävän elämästäni, näkevän kuvia ja muuta. Kyllä noita kavereita silti riittää - jos joku haluaa tehdä tuttavuutta, voi tehdä sen muilla tavoin.
Jos haluaa yksityisyyttä, niin EI sitten laita sinne sellaisia kuvia, joita ei halua kelle tahansa näyttää. Mulla ei itsellä ole siellä kuin tasan yksi profiilikuva, lapsista en todellakaan laita.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Mitä järkeä on ottaa kavereiksi itselle täysin ventovieraita ihmisiä?
Mutta siis tuttujen kanssa ideana on se että facebookin kautta pysyy kärryillä toisen kuulumisesta, näkee valokuvia perheestä, lapsista ym. Ihan kätevä yhteydenpitoväline, varsinkin kun sukulaiset ja osa parhaista ystävistä asuu niin kaukana ettei montaa kertaa vuodessa näe. =)
Ja juu, en kaikkien "kavereiden" kanssa näe irl, jonkin verran on mukana ns. nettituttuja ja sitten on noita entisiä opiskelu- ja työkavereita joita ei ole nähnyt vuosikausiin. Mutta kuitenkin ihmisiä jotka tuntee/tietää ja joiden kuulumisia pon kiva lueskella.
Skype on ilmainen ja sillä voi soittaa melkein kuuhun asti!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Minusta se on ihan normaalia..![]()
Ei minusta.
Jos haluaa yksityisyyttä, niin EI sitten laita sinne sellaisia kuvia, joita ei halua kelle tahansa näyttää. Mulla ei itsellä ole siellä kuin tasan yksi profiilikuva, lapsista en todellakaan laita.