V
"vieras"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pölhö;24263372:Edelleenkään niin se rinnalla oleva vauva ei ole ärsyttänyt ketään. Kukaan ei ole vajaa eikä tyhmä jos ihmettelee miksi facebookiin pitää laittaa kuvia omista tisseistä vauvan varjolla. Minä olen kolme lasta täysimettänyt ilman että kukaan facebookissa olevista lapsuudenystävistä, koulukavereista tai ystävien puolisoista ja miesystävistä on nähnyt mun tisseistäni vilaustakaan. Kyllä mulle olis ihan hirveetä ajatuksenakin laittaa sinne kuvia missä näkyisi mun tissit missään olosuhteissa. Ehkä mä sitten olen tyhmä ja vajaa ja estoinen kuten ap:kin.
Mutta kukin tyylillään, omista ystävistä, tuttavista ja kavereista ei kukaan ole imetyskuvia faceen laittanut vaikka vauvoja on tuttavapiiriin parisenkymmentä syntynyt viimeisen puolen vuoden aikana.
Todellakin, on vähän vajaa jos ajattelee noin kieroutuneesti, että muka vauvan varjolla tissit nettiin. Hei ihan oikeasti? Haloo.
Itselläni ei kyllä muistaakseni ainakaan ole imetyskuvia netissä, mutta niin kaverin miehet, kaverit, isovanhemmat jne on mun tissini nähneet. Niin eikös se sitten ole kuitenkin ihan sama. Vilahdus, ei se tarkoita sitä, että niitä roikotetaan siinä toisen nenän edessä ja toiseksi, KUKAAN EI SUA PAKOTA niitä katsomaan!! Niin estoinen en ole että tarvis vauva ruokkia piilossa.