yx herätyskikka joilla juopuneet herätetään.......rystysillä kurmotetaan kainalonlähellä olevia kylkiluita....herää varmasti
*ellei ole kuollut*
*ellei ole kuollut*
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:heräsi. ja ette ikinä arvaa mihin![]()
kerro? oliko se mun kiusaus ehdotus?
no melkein. tiedän, ettei se noin väsyneenä mitään jaksa, joten ravistelin hereille ja uhkasin sekstaavani sen kanssa väkisin, jos ei ala lakanat löytymään petiin![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:heräsi. ja ette ikinä arvaa mihin![]()
no melkein. tiedän, ettei se noin väsyneenä mitään jaksa, joten ravistelin hereille ja uhkasin sekstaavani sen kanssa väkisin, jos ei ala lakanat löytymään petiin![]()
![]()
![]()
mitäs mies tuumas?![]()
'joojoo mä vaihan ne heti. enhä mä ees nukkunut'....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:heräsi. ja ette ikinä arvaa mihin![]()
![]()
![]()
mitäs mies tuumas?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:yx herätyskikka joilla juopuneet herätetään.......rystysillä kurmotetaan kainalonlähellä olevia kylkiluita....herää varmasti
*ellei ole kuollut*
Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:heräsi. ja ette ikinä arvaa mihin![]()
![]()
![]()
mitäs mies tuumas?![]()
ilkeetä