Siis mitä tämä on??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Mulla on nilkka nyrjähtänyt toisesta jalasta varmaan sen 10 kertaa, kiitos jalkapallon! Viimeks nyrjähtäny joku pari vuotta sitten. Ja oikea jalka siis kyseessä. Kun oikean jalan kantapohjaa painaa, esim. ihan kädellä, kuuluu vasemmassa korvassa rätinä. Sellanen inhottava rätinä, joka kuulostaa ärsyttävältä, ei mitenkään satu, mutta ärsyttää. Ja joskus, jos kävelee, niin se kuuluu sillonkin. Eikä tosiaan tarvi kovasti painaa, niin kuuluu se rätinä. Mua ärsyttää, kun oon siitä mun miehelle sanonut, niin se vaan nauro mulle, ja sano että keksin koko jutun, ja sama kun kerroin äidilleni, sanoi että ei voi pitää paikkaansa. Siis en mä todellakaan tätä keksi. Onko niissä joku yhteys, siis oikean jalan ja vasemman korvan välillä vai mistä toi johtuu???

Mä uskon sua. Ei mulla itsellä ole sellaista ollut, mutta en pidä ollenkaan mahdottomana. Epäilisin, että joku meridiaani tai vastaava vaan menee sieltä jalasta sun korvaan ja siks kuuluu rätinää. Rätinähän tarkoittaa, että siellä on varmaankin jotain häikkää, ehkä tulehdus? Mä menisin ehkä jonnekin akupunktiohoitajalle tai kansanparantajalle, joka näihin on enemmän perehtynyt - varmasti osaa kertoa sulle jonkun syyn.

Yhteistyössä