siis mitä tässä ny pitäs tehdä?miehestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmis

Vieras
ollaan muutamia kertoja vuodessa vuokrattu huvila kun ei muuten paljon missään matkoilla käydä.nyt kun oon ollut kuukausia kotona pelkästään käyden kaupassa yksin.miehellä paljon töitä ollut nytten ja alkaa helpottaa.
halusin ja vuokrasinkin samaisen huvilan missä mieskin on viihtynyt ennen ainakin niin nyt ei sano juuta eikä jaata asiaan eikä tunnu olevan mitenkään kiinnostunut lähdöstä.
itse taas olen ihan piipussa ollut nämä kuukaudet kun on ollut pelkkää flunssaa ja kotona oloa kahden pienen kanssa.
ja siis selventääkseni että olen puhunut asiasta useasti saamatta vastausta ja olen sanonut että jos tulee erikoistarjouksia niin vuokraan.
nyt tuli ja vuokrasin.en tiedä sitten miten mies reagoi kun kerron.
mutta sanoin ainakin aikomukseni aikaa sitten.
rahasta ei ole kiinni,ja aikaisemmin mies on ollut iloisena mukana.
olen aina kaiken laittanut valmiiksi ettei miehen ole tarvinnut tehdä mitään kuin istua autoon.matka ei ole pitkä sinne.
saa nähdä mitä mies sanoo asiaan mutta olinko kohtuuton vuokratessani "lupaa"kysymättä?jos itsellä on sellainen olo että pakko päästä jonnkkin ennenkuin pää hajoo.
ja kaiken tämän olen hänelle sanonu!
vai olisko pitänyt vaan odottaa että herra haluaa mennä?
lapsista vanhin on ainakin ollut innoissaan siellä ja kysellyt usein koska taas mennään.

siis sehän nyt voi johtua ihan mistä vain. Miks heti jos miehet ei oo innostuneita jostain asiasta heti, niin ihmetellään ja voivotellaan sitä suuresti. Onhan meillä naisillakin niitä huonoja päiviä, milloin mikään ei kiinnosta eikä mitään jaksais tehä.
Kerrot vain suoraan miehelles mitä oot tehnyt niin eiköhän se ala taas pikkuhiljalleen innostuun ajatuksesta. muistelet esimerksiks ruokapöydässä niitä edellisiä kertoa, millaisia ne oli ja kerrot, kuin ihanaa on päästä välillä pois arjen keskeltä, niin eiköhän mieskin ala innostuun.
Sun mieshän voi vaan olla väsynyt tai kärsiä siitä kuuluisasta "syysmasennuksesta". Ei näitä asioita kannata ottaa niin vakavasti aina, kyllä ne asiat siitä selvenee. =) Tsemppiä ja ihanaa lomaa teille!

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
siis sehän nyt voi johtua ihan mistä vain. Miks heti jos miehet ei oo innostuneita jostain asiasta heti, niin ihmetellään ja voivotellaan sitä suuresti. Onhan meillä naisillakin niitä huonoja päiviä, milloin mikään ei kiinnosta eikä mitään jaksais tehä.
Kerrot vain suoraan miehelles mitä oot tehnyt niin eiköhän se ala taas pikkuhiljalleen innostuun ajatuksesta. muistelet esimerksiks ruokapöydässä niitä edellisiä kertoa, millaisia ne oli ja kerrot, kuin ihanaa on päästä välillä pois arjen keskeltä, niin eiköhän mieskin ala innostuun.
Sun mieshän voi vaan olla väsynyt tai kärsiä siitä kuuluisasta "syysmasennuksesta". Ei näitä asioita kannata ottaa niin vakavasti aina, kyllä ne asiat siitä selvenee. =) Tsemppiä ja ihanaa lomaa teille!

voi kyllä olla näinkin,kiitos :)

Yhteistyössä