Siis mitä te ostatte kirpputoreilta?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja janejane
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Astioita lahinna. Myos antiikkia meidan lahikirppikselta. Hinnat ovat vaan aika suolaset huonekaluista jne...

Mitaan vaatteita en osta, on niin paljon omasta takaa.

Itse kylla tykkaan myyda kirppareilla.

Oon ap:n kanssa samaa mieltä, toisinaan sitä tekee löytöjä. Kaiken huvittavinta on ollut, että äp07 käytetystä toppapuvusta oli hintapyyntöä 30? :laugh:

Viimeksi ostin koon 20 lenkkarit tytölle (uudenveroiset) 3? ja uusretron niskalenkkitopin itselleni 0,50?.. Yleensä ostan hyväkuntoisia lastenvaatteita 0,50-4,00? hintaan.. Tuo 4? hintainen tarvitsee olla jo todella siistissä kunnossa (kuten ostamani Spiderman neulepaita kummipojalleni).

Talvella ostin 2? hintaan esikoisellemme Reiman toppapuvun jossa oli pikkuvikaa (heijastinnauhoja uupui, ompeleet repsotti ja jalkalenksut oli kuluneet), koska tuo oli juuri täydellinen pihapuvuksi.

Kyllä mäkin oon täältä hesasta just valtsulta ja sit vantaan puolelta rekolan kirpparilta löytänyt tosi hyviä vaatteita edullisesti, tuo vantaan paikka on itseasiassa just lastentarvike kirpputori ja sielläon mun mielestä kohtuu tasokasta tavaraa, toki jotkut pyytää mahdottomia mutta kun kiertelee ja katselee niin saa uuden verosia vaatteita huippu-halpaan hintaan =) Ostan myös itselle vaatteita kirpparilta jos sattuu löytymään ja ukollekin olen takin ja jotain paitoja joskus tainnut ostaa.

Mut joskus jos menee etsimällä etsimään, silloin ei kyllä mitään löydä :D ja tosiaan jotkut ylihinnottelee ja muakin ahistaa sellaset jotka myy tosi huonokuntoista/likaista vaatetta.. :/

Lauantaina ostettiin pojalle polkupyörä kirppikseltä ja löysin todella hyväkuntoisia KappAhlin ja Hennesin farkkuja ja sammareita pojille. Hintaa oli vähän enemmän,mutta maksoin,koska kunto oli erinomainen.

Aiemmin ostin nuorimmaiselle Lassien supratech vk-haalarin 5eurolla ja ei kuluman kulumaa missään.

Teen usein mitä hienompia löytöjä. Käyn kerran-kaks viikossa ja olen paikalla samaa aikaa kun ovet aukea. Olen huomanut, että kun menee puolen päivän jälkeen, niin ei ole enää mitään ostetavissa.

Pojalle ostan ulkovaatteita ja kenkiä, jotka voi sitten kuluttaa puhki. Joskus muutama sisävaate jos hyvässä kunnossa ja edullisesti hinnoiteltu. Tytölle kirjoja. Olen tainnut joskus verhokankaankin ostaa, piti sitten itse ommella. Nätti kangas on, vieläkin käytössä.

Mä ostan kaikki ne hyvät lastenvaatteet niiltä turun seudun kirpputoreilta joten siitä syystä niitä ei siellä enää ole :D

Lisäksi ostan isommalle likalle lehtiä ja pienemmälle olen ostellut leluja.

Joskus löytyy paremmin, joskus huonommin.
Viimeksi ostin kuopukselle NallePuh sattarin, kaksi ruiskumaalattua taulua lastenhuoneeseen ja pari pikkuautoa.

Pitäs jaksaa kierrellä ihan simona niin löytys kyllä hyvää tavaraa. Aiemmin oli aikaa kierrellä enempi ja hyvää lastenvaatetta löyty paljon.

Oulussa ainakin olen tehnyt hyviä löytöjä: tauluja, valaisimia, koriste-esineitä, tosi halpoja sisustusjuttuja, verhoja, koko perheelle vaatetta, eilenkin ostin uudenveroiset Leviksen farkut itselleni ja miehelle löytyi halpoja hupparitakkeja. Säästyy pitkä penni ja vähentää stressiä kun käy perjantaina raskaan viikonjälkeen. Suosittelen! :flower:

Ai niin! Ehdoton ykkönen: North Icen aito uusi kalvotakki 22e!!! :p Ja ennen pääsiäistä ostin 8e:lla ihan tuli terän Vero Modan trenssitakin. Mun koko vaatekaappi on kirpparilta, paitsi pikkarit jne. Moni on luullut perhettämme jotkikin porvareiksi, kun on niin hienoja vaatteita. :laugh:

Kyllähän sieltä VOI tehdä hyviäkin löytöjä, jos tarpeeksi jaksaa kiertää ja penkoa ja pitää silmät auki, mutta mulla ei ap:n kertomien syiden vuoksi ole mielenkiintoa eikä riittävästi aikaa sinne lähteä kiertelemään ja kaivelemaan. Helpommalla pääsee kun ostaa uutena. :ashamed:

käyn aika harvoin..mä katon pojalle koossa 98-110 ja vauvalle aika randomisti jotain hyvää ja halpaa.. pyörääkin etsin pojalle ja jotain leluja/pelejä. en etsi itselleni tai miehelle tai muuten vaan kotiin.

viimeksi löysin ruskovillan silkkimyssyn,todellakin uudenveroiset ilman minkäänlaisia käyttöjälkiä olevat kotimaiset kelsitossut koossa 21, uuden imsevimsen vaippakuoren ja sisävaipan ja 62 koon pitkähihaisen bodyn yhteensä 5e.

Voi että tulee joskus hyvämieli, kun löytää jotakin edullista ja mukavaa! Se pojanpyöräkin oli just sellainen löytö. :) Ei tuntuis samalta ostaa kaupasta tusinatavaraa. Ollaan säästetty varmasti yli tonni, jos alkais laskemaan kaikki jutut. Marimekon ja Vallilan verhojakin löytyy. Ostin itselle Circan kengät. Ois maksaneet urheiluliikkeessä mansikoita. En kelpuuta mitään nuhruista. Kyllä siellä sellaisia pöytiäkin löytyy, että hinnat aivan liikaaa ja huonoa tavaraa. Eniten itseä ärsyttää selllaiset vanhat antiikkiromu pöydät.

Mä en varsinaisesti ikinä lähde etsimällä etsimään jotain tiettyä, kunhan pikaisesti plaraan valikoiman läpi.

Mä ostan itselle farkkuja yleensä, lapsille jotain hyväkuntoista ja kohtuuhintaista vaatetta, ulkovaatteita harvemmin tulee ostettua, mutta joitain takkeja kuitenkin olen lapsillekin löytänyt.
Kirjoja tulee hankittua kirppiksiltä.
Yhdet arabian 2 laadun kahvikupit 60 luvulta löysin kanssa, ja halvalla tietty.

Fidasta ostin pari päivää sitten ison, pyöreän, pehmeän, uudenveroisen punaisen maton 13,50 eurolla! Myyjä oli luullut että se on Ikean matto, mutta avatessaan sitä apunani huomasikin, että se olikin Iskun :D. Käski viemään nopeasti pois, seuraavana päivänä olisi hinta kuulemma aivan jotain muuta ;). Tuollainen matto uutena varmaan parisataa kaupassa, ja täysin käyttämättömän näköinen. Hihii.

Yhteistyössä