siis MITÄ VITTUA??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Soo soo, on rumaa kiroilla :saint:
Meilläkin äijä on ehtoon aikana käyny palauttamassa auton parkkikselle, mutta äijää ei näy missään ja puhelin kiinni.
Ysin aikoihin se lähti "vaan ajeleen"

yltiöupee fiilis.
älkää kysykö kauan jaksan, tää on ihan sairasta. mun sydän hakkaa tuhatta ja sataa ja itku tekee TAAS tuloaan, mut en vittu itke, en todellakaan.

En itke minäkään!
Ja tuo mun ukkeli tehny näitä ryyppyreissuja jo kaks vuotta..
Mutta miepä olen päättäny pakata kamani, ja lähtee litoon täältä.

Kyllä se siitä :hug: (kuulostipa "turhalta" )

:flower:
ei paskaan kannata jäädä, varsinkin jos huomaa, että ei se paska siitä muuksi muutu, vaikka kuinka yrittäis. Turha tuhlata elämää semmoiseen mikä ei tee sua edes onnelliseksi. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Tuskan ahjossa kerran suli

sydämeni kova ja hiljainen.

Sitä liekit söi, sen puhdisti tuli,

ja itse kuolema takoi sen.

Niin, elämä: aseellas raskaimmalla

lyö, iske! Enää en murtua voi.

Minun sydämeni helisee moukarin alla,

mitä kipeämmin lyöt, sitä syvemmin se soi.

-Saima Harmaja-

:heart: :heart: :heart: saima harmaja on miun lempirunoilija... hän puki kaiken kauniin ja hajotetun niin hyvin sanoiksi...

niin totta :)

Ja vaikken tätä juttua ny hoksannukaan, ni sen voin kommentoida et kauan oot jo kaikkea paskaa joutunu kestämään ni ehkä se kannattas alottaa uus elämä yksin tai jonkuu toisen kans sit joskus :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
ja vittu mähän en luovuta ennenku tää rakennusaika on ohi.

Ja mitä sitten? Muutatte uuteen kotiin etkä voi erota kun et kotiasi halua menettää.
Olen samassa noidankehässä.

kyllä todellakin luovutan jos ei meno muutu.
rakennusaikaa jäljellä enää alta puoli vuotta, kestän sen hampaat irvessä ja itkua niellen :kieh:

Ja mitä sitten? Muutatte uuteen kotiin etkä voi erota kun et kotiasi halua menettää.

rakennusaikaa jäljellä enää alta puoli vuotta, kestän sen hampaat irvessä ja itkua niellen :kieh:

Miksi se mies katoaa noin eikä vastaa. Onko sillä siis muita vai häpeääkö juomista ja pakoilee sun syytöksiä?

Alkuperäinen kirjoittaja juopon vaimo:

Miksi se mies katoaa noin eikä vastaa. Onko sillä siis muita vai häpeääkö juomista ja pakoilee sun syytöksiä?

ei oo muita, tuskin häpeää juomista,en minä vittu tiedä.

laitto just viestin et on just kotona.

olkoon.

Alkuperäinen kirjoittaja tane 77:
Saanko kysyä ? kumman rahoilla/ lainoilla talo on ns. valmis?????? Voiko vaikuttaa jos eroatte.........????

kaikki on miehen.
ei vaikuta mihinkää mitenkään.
voin lähtee käveleen aika "surutta".

No miks sitä pitää odottaa tuo aika loppuun???

Ikävää kuin äkkiä tilanne muuttuu kun ei saada "pöytää" putsattua täysin,korkealtahan sitä putoo kun muutama päivä sitten ap hehkutti kuin päivä menny peiton alla ja kaikki niinkuin ennen vanhaan.Ei sitä varmasti kovin montaa kertaa jaksaa aloittaa alusta,se on raskasta,joskus sitä itsekkin yrittänyt ja ei onnistunut,aina vaan sai pahemman mielen itselle.
*halaus ja voimia ap:lle*

Ei pahalla, Badass, mutta miksi sä yllätyt ja loukkaannut kerta toisensa jälkeen siitä, että miehesi käyttäytyy juuri siten kun on tähänkin asti käyttäytynyt?

Jäämällä hänen luokseen annat hänelle luvan kohdella sua kuin mitätöntä maan matosta.

Joko haistatat pitkät miehelle ja lähdet, tai jäät mutta et enää pety ja sure KUN mies jatkaa samaa tuttua rataansa. Mun mielestä sä olet jo ymmärtänyt ja odottanut tarpeeksi kauan, antanut uusia viimeisiä mahdollisuuksia - turhaan.

Pian mies on nakertanut viimeisetkin itsetunnon ja rakkauden rippeesi :/

Yhteistyössä