[QUOTE="aapee";22751587]Itse asiassa olen tajunnut, että jaksaisin paljon paremmin, mikäli olisin tosissaan kaikin tavoin yksin kuin tämän miehen kanssa. Esimerkiksi viime talvesta opin sen, että patteriverkosto ei talossa riitä. Niinpä ostin pattereita, joiden asentamista en kuitenkaan kesällä saanut kilpailuttaa, koska mies ei halunnut tänne mitään miehiä "heilumaan mun kiimaisten katseiden alle" ja halusi muutenkin tehdä työt itse. Nyt sitten patterit ovat puuvajassa, jossa eivät kyllä lämmitä yhtään. Myös pakkasilla käynnistymättömän autoni olisin huoltanut jo ennen pakkasia, mutta minulla ei ole lupaa mennä "liehittelemään" korjaamoihin miehiä. Lisäksi hän kokee sen loukkauksena, etten usko hänen hoitavan autoani kuntoon. Niinpä vain autoni on umpijäässä pihassa hoitamatta. Tämäkin asia olisi paremmalla tolalla, mikäli olisin yksin, enkä näennäisesti kaksin.
Kun kirjoitan asioita ylös, näen kyllä kaiken toisin. Kuitenkin, kun syyllistäviä, ilkeitä, julmia viestejä piipittelee puhelimeen, hajoan uudelleen ja vaivun itsesyytöksiin.[/QUOTE]
Kuule sun pitäs irtautua tosta ukosta ihan kokonaan! Ethän sä saa siltä mitään! On pöyristyttävää, että se puhuu susta tuolla tavalla.: / Ja tuo, että olisi halunnut sinulta orgasmin, haloo! Ethän sinä kai oikeasti enää makaa hänen kanssa, kun teillä ei käytännössä ole mitään suhdetta. Saatko siitäkään mitään iloa itsellesi. Älä hyvä ihminen.
Nyt anna itsellesi maailman paras joululahja ja jätä koko mies! Suurin osa maailman miehistä oikeasti on mukavia, kuin tuo.