V
vieras
Vieras
Voi perhana siis. En minä ole todellakaan tiennyt, että esikoulun aloituksesta pitäisi infota kelaan. Nyt tuli hoitolisän vuositarkistuslappu ja siitä vasta huomasin, että siinä pitää mainita esikoulukin. Vaikuttaako se nyt tuohon hoitolisään jotenkin ja tuleeko tästä jotain sanktioo?
Voi perhana.
Voi perhana.