Siis miten toi Kaunotar ja Hirviö-dvd voi olla muka ton hintanen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minkkius
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minkkius

Jäsen
20.01.2009
337
0
16
Etsiskelin huuto.netistä Kaunotar ja HIrviö-leffaa, kun haluisin sen muksuille..
Mutta kahdessa kohteessa lähtöhinta 99e!!!!

Oonko mä oikeesti ihan pihalla näistä hinnoista, vai voiko se oikeesti olla ton hintanen????

Ei ainakaan noi muut Disneyn leffat ton hintasia ole olleet..

kaunotar ja hirviö on aika arvokas just sen takia että sitä on tehty aikoinaan aika pieniä määriä ja sitä ei oo ollu ees jokapaikassa saatavilla.

ja mihin perustaa nellustiina arvionsa että se tulee kohta myyntiin kauppoihin? oletko kuullu että se tulis lähiaikoina uudispainoksena?

En tiedä tuosta leffasta, mutta monta Disney -leffaa on julkaistu juhlajulkaisuna viime vuosina, meillä ainakin Ruusunen, Tuhkimo, Robin Hood... ja hinta pyörii kaupoissa siinä 20 euron tietämillä.

Ei ole siitä kiinni onko juhlajulkaisu vai ei. Muutamat noista leffoista piti olla semmoisia joita ei kaupoista myöhemmin enää saa esim leijonakuningas. Uskoisin kuitenkin että tulee kauppoihin uusintapainoksena hyvinkin pian. Näin kävi jo Aladdinille, Tuhkimolle, jne joita myytiin huuto.netissä aiemmin aika mehukkaaseen hintaan.

Jaa näyttäshän ne tuolta huutonetistä löytyvän..30 euroa kipale :o ja Leijonakuninkaastakin sais tuolla melkein 70 euroa, pitäsköhän pistää myyntiin ;) en mä tiennyt että nää mitään keräilyharvinaisuuksia on..

Oon muuten joskus nähnyt tuolla erään CD-levyn hintaan 600 euroa. Kiinnostais tietää menikö kaupaksi, nimittäin vastaavan levyn uuden julkaisun saa alle kahellakympillä :D

Sitä ei löydy mistään kaupoista, ja harvoin kirppiksiltäkään nykyään, siksi varmaan tuollainen hinta.

Olen nähnyt mainoksen (jossain katsomassamme dvd:ssä se oli), että syksyllä julkaistaan juhlajulkaisu. Minä odottelen sitä..olen nimittäin myös etsinyt tuota, on ainoa prinsessaleffa jonka meidän tyttö ei ole nähnyt..

KH:n korkea hinta johtunee sen "harvinaisuudesta". Ilmeisesti oli aikoinan vähemmän myynnissä ja lyhyen aikaa. Disneyn leffoissa oli-on limited time only, eli myyntiajan rajoitus,jonka jälkeen ne on vedetty markkinoilta. Hullua sinänsä. Näin ollen ko.leffaa ei voi olla jossain cittarissa myynnissä,sillä se rikkoisi Disneyn myyntisopimuksia. Joku sekoittaa sen kaunotar ja kulkuriin. Ja myyntipakkauksessa tästä kh-leffasta saisi vielä enemmän ja kaupaksi menisi. uudessa julkaisussa, joskus lähempänä joulua, saattaa puuttua osa nykyisen julkaisun extroista. Mutta kaikkein eniten huolesttuttaa huhu siitä,että ääniraidan parannuksen ohessa myös Bellen ääni vaihtuisi. Järkyttävää,sillä Belle ei voi olla kukaan muu kuin nykyisen julkaisun Mervi Hiltunen. Jos näin käy niin vanhan eli nyt nykyisen julkaisun hinta kohoaa vähintäänkin tuplat. Siitä tulee keräilyharvinaisuus. Hienoa on se,että Kaunotar ja Hirviön pitäisi tulla myös valkokankaalle 3D:nä :D joskus keväällä 2011.

Kuinkahan monta vuotta oon potkinut itseäni päähän kun en ehtinyt napata DVDtä sillon kun se oli myynnissä, kun tosiaan ei ole sen myyntiajan jälkeen näkynyt kuin noita satasen huutokauppoja. Disneyäkin on manattu ja paljon. Onhan se varmaan hienoa kun tuotteella on statuksena "keräilyharvinaisuus", mutta mitä iloa siitä niille kuitenkaan on? Asiakkaita vain kyrsii kun ei voi vanhaa lempparia katsoa, ja itsekin latasin lopulta netistä kun en jaksanut enää odotella Suuren ja Mahtavan Disneyn suopeaa päätöstä. Toisaalta, onhan sillä varmaan se vaikutus, että kaikki vuosia odotelleet varmaan ostaa leffan sillä sekunnilla kun niitä vihdoin ja viimein taas ilmestyy. Rahaa on kiva saada, mutta voi sitä tehdä vähemmälläkin veemäisyydellä.

Yhteistyössä