V
vieras
Vieras
Siis irtisanouduin työstäni.
Mulla oli "sisällä" 3 kuulta kertynyttä kesälomaa = 7,5päivää
sitten oli 6pvää talvilomaa.
no äsken katsoin sitten netpostista tilinauhaa niin olivat maksaneet mulle tuon kesäloman vaan!!
viime kesänä pidin 4vkon kesäloman hoitovapaan päälle ja talvilomasta ei ollut tuolloin puhetta.
no soitin marraskuussa palkanlaskijalle että millos sen talviloman vois pitää niin vastaus oli "en tiedä,pitää kysyä kolleegalta"
Sitten soitti takaisin ja sanoi ettei talvilomaa voi pitää hoitovapaan päälle.
mutta mites kesäloman sitten voi?
ihme touhua.luulis niillä lukevan jossain että kuinka paljon on kenelläkin lomia pitämättä jne. ja jos olisin talvilomarahat saanut kesälomarahojen yhteydessä viimevuonna niin olisin huomannut koska sillonhan rahaa olis ollu reilusti enemmän.
ja tuo kertynyt kesäloma oli laskettu jotenkin tosi oudosti.
oli maksettu 430e
"kertoimena" pitäs olla 2,5 (yli vuoden kestänyt työsuhde)
niin se tekee 515e
jos kertoimena olis 2 (alle vuoden kestänyt työsuhde)niin se tekis 412e
eli eivät ole käyttäneet tuota kertointakaan väärin.
ottaa päähän,ihan varmasti kun huomenna soitan sinne niin sanovat että maksavat enskuussa.voinko vaatia heitä maksamaan sen puuttuvan heti?varsinkin kun olen irtisanoutunut
Mulla oli "sisällä" 3 kuulta kertynyttä kesälomaa = 7,5päivää
sitten oli 6pvää talvilomaa.
no äsken katsoin sitten netpostista tilinauhaa niin olivat maksaneet mulle tuon kesäloman vaan!!
viime kesänä pidin 4vkon kesäloman hoitovapaan päälle ja talvilomasta ei ollut tuolloin puhetta.
no soitin marraskuussa palkanlaskijalle että millos sen talviloman vois pitää niin vastaus oli "en tiedä,pitää kysyä kolleegalta"
Sitten soitti takaisin ja sanoi ettei talvilomaa voi pitää hoitovapaan päälle.
mutta mites kesäloman sitten voi?
ihme touhua.luulis niillä lukevan jossain että kuinka paljon on kenelläkin lomia pitämättä jne. ja jos olisin talvilomarahat saanut kesälomarahojen yhteydessä viimevuonna niin olisin huomannut koska sillonhan rahaa olis ollu reilusti enemmän.
ja tuo kertynyt kesäloma oli laskettu jotenkin tosi oudosti.
oli maksettu 430e
"kertoimena" pitäs olla 2,5 (yli vuoden kestänyt työsuhde)
niin se tekee 515e
jos kertoimena olis 2 (alle vuoden kestänyt työsuhde)niin se tekis 412e
eli eivät ole käyttäneet tuota kertointakaan väärin.
ottaa päähän,ihan varmasti kun huomenna soitan sinne niin sanovat että maksavat enskuussa.voinko vaatia heitä maksamaan sen puuttuvan heti?varsinkin kun olen irtisanoutunut