Siis mun on aivan pakko jakaa tää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
..huono olo teijän kanssa!!
käväsin kaupassa äsken viimehetkellä ja näin jo kaukaa sen daim-jäätelö paketin sielä pakkasessa :wave:
ostin sen ja mehua,tulin kotiin ja söin koko jäätelön.siis koko jäätelön
en tiedä mitään niin hyvää kun toi jätski mut nyt on huono olo *yrjöhymiö*

mä ostin tänään lidlistä sitä suklaajädeä paketin. oli hyvää :p
Mutta onneksi en syönyt koko kippoa kun oltiin kylässä mulla vielä kyllä sitä melekin puolet ttä varmaan ilalla huono olo kun syön sitten kun diiliä katon

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oisit jakanut sen jäätelöpaketin meiän kanssa niin ei tarvis huonoa oloa jakaa...;)

olis pitäny joo..mut ahneella on p.askanen loppu niinkun joku tuolla edellä jo mainitsikin siihen suuntaan.

pakko myöntää,tää ei oo eka kerta kun hipsin sen daim paketin kanssa kotiin ja ihan yksin :laugh:
verensokerit huutaa varmaan hoosiannaa mutta onnek oon syöny hyvin tänään muuten ettei koko päivän saanti rajottunu vaan tohon :D

Se on niin ihanaa..! Helposti menee koko paketti. Odotusajan herkkua oli mulle :p Koetan aina kaupassa olla vilkuilematta sinne sen paketin suuntaan ettei käy kiusaus vastustamattomaksi

mulla on se huono että ei oo pakastinta,on vaan tommonen iso jenkkikaappi ja pakastin piti ostaa mutta jäi sitten...ei saa sitä jäätelöö mihinkään säilöön niin pitää syödä kaikki kerralla :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös sulla ollu päivällä just kauhee rahapula että nälkään kuolee? Oisit silläki jäätelörahalla ostanu oikeeta ruokaa.

ne rahapulat selvis jo iltapäivän aikana :D onneksi B)
oli palkanlaskijan kesälomasijainen töppäilly ja pahemman kerran!! |O :headwall:

pe tulee sitten neki rahat mitkä jäi uupuu(oli menny ne kaikki kelan rahakaudet ym. ihan ketuilleen)
,palkitsin hermoponnistuksen jäätelölllä :heart:

Yhteistyössä