Siis niiiin ärsyttää noi helposti raskaaksi tulevat ja ne joilla on useampi lapsi!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapseton(ko)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olin 13 vuotta lapseton ja ihme saatiin. poika nyt 9 v. Ei se katkeruus niitä kohtaan auta jotka niitä lapsia helpommin saa, eihän se heidän vika ole jos sinä et niitä saa.

Just tänään juttelin mieheni kanssa lapsettomuudesta. Mullekin raskaaksituleminen piti olla epätodennäköistä ellei mahdotontakin. Muistelimme myös esikoisemme koliikkiaikaa. Siitä sitten päädyimme ajatukseen, että vaikka olisi kuinka pitkään kärsinyt lapsettomuudesta, ja sitten lopulta onnistuu, niin ihan varmasti ainakin kerran esim. puoli vuotta kestävän koliikin aikana tulee mieleen että "Voi hemmetti!" Sori, kauhean pitkä lause..

No ei se ihan noinkaan mene. Tiedän yhden perheen, jossa ollaan pirun kovilla ja rasittuneita ja huudetaan jne kokoajan. Kolme hemmetin vaikeesti saatua lasta.
Itse osaan aina "tarttua hetkeen" ja olla onnellinen lapsista, heidän silloisista kehitysvaiheistaan ja terveydestä ym. Ajattelen, että aikansa kutakin vaikeutta. Vaikka pinna palaakin toki joskus. Raskautunut olen aina heti kun halusin ja lapsia on yli 4. Osaan ehkä juuri siksi arvostaa, verrattuna yhden lapsen vanhempiin, kun sitä on niin monesti jo huomannut kuinka nopeasti ovatkaan jo isoja :)

Yhteistyössä