Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ahaa:
Todella ärsyttävä tilanne. Mutta ymmärrän kyllä poliisiakin, että heillä on muutakin tekemistä kuin ratkoa perheriitoja. Jos kerran matkaa on välissä kuoleta vanha passi ja hae uusi. Hakeminen maksaa yhtä paljon kuin uuden hankinta.
Näin kai pitäs tehdä. Ärsyttää rahanmeno, ylimääräinen vielä.
Etkä kyllä alistu tohon etkä hae uutta passia!
Pakkohan poliisin on puuttua asiaan. Se passi on sun omaisuutta ja anoppisi pitää passia hallussaan luvattomasti. Oletko uhannut anoppias poliisilla? Jo sekin vois tepsiä. Sanot sille että ilmoitat omaisuuden luvattomasta hallussapidosta poliisille, jos ei palauta passia. Ja pistät eräpäivän mihin mennessä passi on palautettava tai ryhdyt toimiin!
Olen hänelle asiasta pistänyt kolme mailia, jokaiseen uuden pvämäärän mihin mennessä pitäisi palauttaa.
Ei mitään reaktiota.
Kuulin sitten että hän totesi lapsen isän serkulle ettei aio antaa sitä passia ja oli kuulemma haukkunut mut huonoksi äidiksi jne jne, samaten lapsen isän ja kaikkea muuta yhtä viehättävää.
Mulla kyllä ottaa niin vietävästi päähän se nainen, en jaksaisi ruveta tästä asiasta tappelemaan, mulla on koulua, koetan hoitaa lasta jne. Mutta mulla ärsyttää tämä anopin tapa kävellä tosta noin vain mun ylitse. Ei ole eka kerta, eikä ainoa. Sen tempaukset on sitten uskomattomia mitä on tehnyt, en jaksa edes kertoa kaikkia, mutta oikeesti olen soittanut sosiaaliviranomaisia sen perään kun se on jättänyt tuomatta lapsen sov ittuna päivänä.