A
ap
Vieras
Olen raskaana viikolla 21 ja tein huvikseni raskaustestin, se näytti negaa.
Ehkä hailakanpunainen haamu, jos tarkkaan katsoo.
Miten tämä on mahdollista?
Miten tämä on mahdollista?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi:en tiedä tohon negaan vastausta mutta päätit sitte tehdä raskaustestin huvikseen...just) kannattaahan se vielä tossa vaiheessa varmistaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Allu-:mä kävin viimesilläni raskaana ostamassa kaverille raskaustestii. Myyjä vähä katteli pitkään :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Allu-:mä kävin viimesilläni raskaana ostamassa kaverille raskaustestii. Myyjä vähä katteli pitkään :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:Raskaus on tuossa vaiheessa muiden hormonien varassa ja HCG laskee pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva B:Mutta eihän se HCG koonaan pois laske edes synnytyksen jälkeen vähään aikaan!
Tuossa yksi taulukko:
http://www.bobrow.net/kimberly/birth/hcglevels.html
Metkullakin on taulukko Suomeksi, mutta sitä en saa nyt auki.
-Bee
MUOKS: veikkaan siis että testisi tais olla "vähän rikki"
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:Alkuperäinen kirjoittaja Allu-:mä kävin viimesilläni raskaana ostamassa kaverille raskaustestii. Myyjä vähä katteli pitkään :xmas:
Ei kuitenkaan kysyny vaikka että "mihin sinä testiä tarttet?"
Alkuperäinen kirjoittaja Allu-:Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:Alkuperäinen kirjoittaja Allu-:mä kävin viimesilläni raskaana ostamassa kaverille raskaustestii. Myyjä vähä katteli pitkään :xmas:
Ei kuitenkaan kysyny vaikka että "mihin sinä testiä tarttet?"
ei kysyny. Ajatteli varmaan parhaaks olla sanomatta mitään![]()