U
uskomaton
Vieras
Omaan tuttavapiiriini ei onneksi kuulu tuollaisia, mutta päiväkodin hoitajat kertoivat, että tällaisiakin tapauksia on. Ei siinä paljon järki päätä pakota.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihan itse ovat pienestä saakka osanneet juoda - ei ole tarvinnut juottaa.
En vitsaile. Ihan tosissani olen.Vitsailet varmaan, joten nauraan. Heh heh!
Häh?! Mun tuttavapiiriin ei kuulu sellaisia joilla lapset eivät saisi juoda joskus limsaa. Ja ihan itse juovat!
Se maistuu hyvälle?ööh...MIKSI sitä happosokerilitkua pitäisi juoda, varsinkaan lapsen?!
Häh?! Mun tuttavapiiriin ei kuulu sellaisia joilla lapset eivät saisi juoda joskus limsaa. Ja ihan itse juovat!
En vitsaile. Ihan tosissani olen.
Nippanappa ennen kouluikää jokainen oppinut limsaa juomaan, sitä ennen on ollut liian kirpeää.
Just joivat tossa saunan jälkeen limpparia. Harvoin saavat, mutta joskus voi herkutella. Ei eroa mun mielestä mitenkään mehun antamisesta. Sama, kun ap kauhistelisi, että päiväkoti-ikäiset saavat mehua.
Just joivat tossa saunan jälkeen limpparia. Harvoin saavat, mutta joskus voi herkutella. Ei eroa mun mielestä mitenkään mehun antamisesta. Sama, kun ap kauhistelisi, että päiväkoti-ikäiset saavat mehua.