Siis oikeasti.. Mikä v*ttu tällä palstalla vaivaa? lukekaa kaikki, jotka aina kettuilette täällä toisille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entinen vakkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

entinen vakkari

Vieras
Ihan sama, mistä täällä kysyy tai jos kaipaisi tukea, niin aina saa vaan haukut päällensä. Haukutaan tyhmäksi, jos erehtyy kysymään jotain, joka on toisen mielestä itsestäänselvää.. On niin totta, että nainen on naiselle susi, aina pitää latistaa toinen, haukkua ja mollata. ei voida olla aikuisia ja kayttäytyä aikuisten lailla.. Ollaan kuin pahaiset kakarat hiekkalaatikolla, joka toinen yrittää olla just sen hiekkalaatikon kingi, ja saada muut siltä hiekkikselta pois.. Mulla on ollu vaikeeta, ennen tällä palstalla sai tukea ja kannustuksia. Nykyään ei saa mitään muuta kuin paskaa niskaansa.. Ja nyt kysymys kaikille niille, jotka täällä mollaa toisia tai nauttii siitä, että saa ilkeästi sanoa toiselle: Tuleeko teille oikeasti hyvä mieli toiminnastanne ja kestääkö se ilo pitkäänkin.. Minä nyt oikeasti lopetan täällä kirjoittelun, kun ei saa muuta kuin pahaa mieltä, vaikka kaipaisi vaan tukea toisilta äideiltä..

Mä tuli tänne tänään pitkästä aikaa takaisin ja taidan jättää huomenna tulematta koska huomasin ihan saman kuin sinä "entinen vakkari".
Ihan sama mitä kysyy niin aina saa joltain "vittuilua"/kettuilu/jaskaa niskaansa!!

Ei tosiaan viitsi edes mitään kysyä....

Olen tehnyt sellaisen huomion, että aika usein hyvääkin tarkoittava ohje katsotaan moitteeksi. Jos joku tulee valittamaan jostain pieleen menneestä asiasta ja joku ketjussa kertoo, miten se asia onnistuisi, katsotaan se vittuiluksi. Saattaahan se näinkin joskus olla, mutta itse ainakin neuvon ihan vain siksi, että jonkun toisen kohdalla tai ap:n seuraavalla kerralla juttu toimisi tms.

Eli ei aina kannata uskoa pahaa kaikista ihmisistä. Jotkut tahtovat vain auttaa.

Totta tavallaan, mä oon saanu tosi ihania kommentteja ja asiallisia ja hyödyllisiä vastauksia, mut todella ilkeitäkin ja ne kyllä harmittaa joskus. Ja saattaa jäädä mieleen, vaik yleensä en niistä välitä. Ihmettelen vain, miksi pitää kirjoittaa jos vaan on ilkeetä sanottavaa..

Alkuperäinen kirjoittaja entinen vakkari:
Ihan sama, mistä täällä kysyy tai jos kaipaisi tukea, niin aina saa vaan haukut päällensä. Haukutaan tyhmäksi, jos erehtyy kysymään jotain, joka on toisen mielestä itsestäänselvää.. On niin totta, että nainen on naiselle susi, aina pitää latistaa toinen, haukkua ja mollata. ei voida olla aikuisia ja kayttäytyä aikuisten lailla.. Ollaan kuin pahaiset kakarat hiekkalaatikolla, joka toinen yrittää olla just sen hiekkalaatikon kingi, ja saada muut siltä hiekkikselta pois.. Mulla on ollu vaikeeta, ennen tällä palstalla sai tukea ja kannustuksia. Nykyään ei saa mitään muuta kuin paskaa niskaansa.. Ja nyt kysymys kaikille niille, jotka täällä mollaa toisia tai nauttii siitä, että saa ilkeästi sanoa toiselle: Tuleeko teille oikeasti hyvä mieli toiminnastanne ja kestääkö se ilo pitkäänkin.. Minä nyt oikeasti lopetan täällä kirjoittelun, kun ei saa muuta kuin pahaa mieltä, vaikka kaipaisi vaan tukea toisilta äideiltä..

Tuo on ihan totta. Sellainen palsta pitää löytää, missä kaikki on rekisteröityjä käyttäjiä. Vierailijat ne yleensä täälläkin urputtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ellanhelmi:
Mä tuli tänne tänään pitkästä aikaa takaisin ja taidan jättää huomenna tulematta koska huomasin ihan saman kuin sinä "entinen vakkari".
Ihan sama mitä kysyy niin aina saa joltain "vittuilua"/kettuilu/jaskaa niskaansa!!

Ei tosiaan viitsi edes mitään kysyä....

Mulla kanssa ollut pitkä tauko, etten ole täällä ollut, mutta nyt jonkin aikaa pyörinyt taas palstalla.. Oli virhe tulla takaisin, mutta onneksi täältä pääsee aina pois =).

Monesti jos jollain palstalla on huono päivä ja kettuilee vaan muille, nii muitaki alkaa ärsyttää ja kohta koko palsta latoo paskaa kuka kenenki niskaan minkä kerkiää. :headwall:
Ja siis saahan täältä joltain tosi hyviä vastauksia, mutta ne osa niistä on semmosta kettuilua että ei hyvää päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Olen tehnyt sellaisen huomion, että aika usein hyvääkin tarkoittava ohje katsotaan moitteeksi. Jos joku tulee valittamaan jostain pieleen menneestä asiasta ja joku ketjussa kertoo, miten se asia onnistuisi, katsotaan se vittuiluksi. Saattaahan se näinkin joskus olla, mutta itse ainakin neuvon ihan vain siksi, että jonkun toisen kohdalla tai ap:n seuraavalla kerralla juttu toimisi tms.

Eli ei aina kannata uskoa pahaa kaikista ihmisistä. Jotkut tahtovat vain auttaa.

En tarkoita nyt näitä hyvällä sanottuja ohjeita/neuvoja vaan ihan suoranaista vittuilua.. Itse olen aina olluthyvilläni, kun olen neuvoja saanut ja ohjeita, miten voisi yrittää toisella tavalla, mutta sitten tulee ketjuun joku, joka ihan aiheen vierestä alkaa tykittää sitä paskaa aloittajan niskaan..

samaan olen kiinnittänyt huomion ja pahalta tuntuu ryöpytyksen saaneiden puolesta. Lienee taustalla näiden ryöpyttäjien oma huonouden tunne äitiydessä ja muita haukkumalla koetetaan sitä paikkailla...

Ei pidä ottaa niin vakavasti... kuten olen sanonut aikaisemmin ja sanon nytkin että vittumaisia ihmisiä löytyy pilvin pimein ulkomaailmasta niin miksi ei täältäkin.... toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos... jättäkää kommentoimatta moiset lotkautukset niin loppuu ne kirjoitukset ja kiksit jää saamati näiltä älykääpiöiltä....

Alkuperäinen kirjoittaja Jansku08:
Alkuperäinen kirjoittaja entinen vakkari:

Tuo on ihan totta. Sellainen palsta pitää löytää, missä kaikki on rekisteröityjä käyttäjiä. Vierailijat ne yleensä täälläkin urputtaa.

Rekisteröitymispakko varmaankin helpottaisi asiaa. Itse palstailen aina vierailijana (ja asiallisesti :) ), olen vuosin saatossa oppinut elämänkoulussa, että tyhmiä ihmisiä on PALJON. Tyhmät pitävät itsestään eniten ääntä. Tyhmien tyhmiin mielipiteisiin kun ei tarvitse painoarvoa antaa, ne voi ohittaa ihan tuosta vaan.

Toki pahansuopuus tuo palstalle ikävän ilmapiirin, mikä on sääli.

mä oon palstaillut enemmän ja vähemmän .. öö..kolme vuotta ja aina se meininki on minusta ollut tällasta. et jotenki mie en hahmota et ois ennen ollut reilumpaa meno ?

vai muistellaaks täs jotain "hyviä aikoja vuodelta nakki" ? :xmas:

En valttämättä allekirjoita sitä, että aloittaja aina saisi paskaa niskaansa. Tottakai on avauksia, jotka minustakin ovat niin tyhmiä, että väkisinkin provosoituu, vaikka avaus ei varsinainen provo olisikaan. Enemmänkin näen, että ketjun jatkuessa siihen tulee kannanottoja, jotka sitten lähtevät elämään omaa elämäänsä.

On myöskin avauksia, joissa kirjoittaja esittää niin voimakkaita näkemyksiä, että se takuuvarmasti tuo näitä eri mielktä olevien näkemyksiä ketjuun. Ja sehän on keskustelujen yksi suurimmista rikkauksista. Miksi meidän kaikkien pitäisi olla samaa mieltä. Ei nämä avoimet keskustelut ole vain terapiaryhmiä ja vertaistukipaikkoja. Niille on omat paikkansa ja palstansa. Törkeily ja tahallinen loukkaaminen on eri asia. Samoin sivistyksen puute ja kiroilu, vaikkaikin *** merkeillä varustettuna, niinkuin se olisi sitten vähemmän törkeää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En valttämättä allekirjoita sitä, että aloittaja aina saisi paskaa niskaansa. Tottakai on avauksia, jotka minustakin ovat niin tyhmiä, että väkisinkin provosoituu, vaikka avaus ei varsinainen provo olisikaan. Enemmänkin näen, että ketjun jatkuessa siihen tulee kannanottoja, jotka sitten lähtevät elämään omaa elämäänsä.

On myöskin avauksia, joissa kirjoittaja esittää niin voimakkaita näkemyksiä, että se takuuvarmasti tuo näitä eri mielktä olevien näkemyksiä ketjuun. Ja sehän on keskustelujen yksi suurimmista rikkauksista. Miksi meidän kaikkien pitäisi olla samaa mieltä. Ei nämä avoimet keskustelut ole vain terapiaryhmiä ja vertaistukipaikkoja. Niille on omat paikkansa ja palstansa. Törkeily ja tahallinen loukkaaminen on eri asia. Samoin sivistyksen puute ja kiroilu, vaikkaikin *** merkeillä varustettuna, niinkuin se olisi sitten vähemmän törkeää.

Ei kannata provosoitua eikä varsinkaan syyttää siitä muita. "Mutta kuin toi alotti" kuuluu lasten suuhun.

Mutta tässäkin ketjussa on mm. yksi nimimerkki, joka ovat räkäisesti nauranut jollekin vastaajalle..tyyliin ootko idiootti, älä jauha paskaa, etkö sä mitään tajua. Jos nainen on toiselle naiselle susi, hän on myös kaksinaamainen tekopyhä. Ja monet täällä ajattelee, varsinkin eräät mustat, että voi sanoa mitä vaan, mutta omiin henkilökohtaisiin asioihin ei saa mennä se toinen jolle kettuilee.

Yhteistyössä