Siis oikeasti on palstalla tosiaan niin silmälappusta porukkaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

enga

Aktiivinen jäsen
31.01.2007
2 762
0
36
Tulkoot bannia, aivan sama ...

Jos äiti polttaa on huono ja ajattelematon ja p.a.s.k.a. äiti

Jos juo niin ei hyvää päivää eihän käytös sovi äiti ihmiselle...

Ja jos olet äiti niin vapaa iltoja ei sovi olla, kun kerran lapset hankit ne itse hoidat ...

NAISEN OSA ON VAIKEA

Jos panet lapsesi päiväkotiin, olet julmuriäiti.
Jos jäät itse kotiin, elät miehen siivellä.

Jos teet paljon töitä, menetät viehätysvoimasi.
Jos teet vähän töitä, menetät työpaikkasi.

Jos käytät meikkiä, kuljet sotamaalauksessa.
Jos et käytä, laiminlyöt ulkoisen olemuksen hoitamisen.

Jos teet vaatimatonta työtä, sinua syytetään kunnianhimon puutteesta.
Jos suoritat vaativia tehtäviä, olet työsi kanssa naimisissa oleva pyrkyri.

Jos näytät tunteesi, olet itkupilli.
Jos hillitset itsesi, olet jäävuori.

Jos olet vielä 25-vuotiaana naimaton, et kai enää saa ketään.
Jos menit naimisiin nuorena, sinun oli kai pakko mennä.

Jos olet auttavainen, sinua käytetään hyväksi.
Jos välität vain itsestäsi, olet kylmä ihminen, joka ei pysty yhteistyöhön.

Jos olet puoleensavetävä, viet ystäviesi miehet ja mielenrauhan.
Jos et näytä miltään, kukaan ei välitä sinusta.

Jos olet älykäs, älä vain näytä sitä.
Jos et, niin sinun on oltava vähintään viehättävä

Eikö olekin loistavaa olla nainen?!?!

Alkuperäinen kirjoittaja enga:
Tarkoitin lähinnä niitä näitä täydellisiä ihimisiä jotka ei koskaan ikinä milloinkaan tee virheitä...

Eihän kukaan ole täydellinen ja virheetön,eikä tarvii ollakkkaan!

Mutta onhan asioita joita PYSTYY (jos pystyyy)miettimään,miettimään ja miettimään,MIKSI POLTTAA RASKAANA OLLESSA?

Mun mielestäni tuon "polttamisvirheen" voi jokainen täyspäinen ihminen jättää tekemättä,sillä niin paljon tiedetään tutkimustuloksia moisesta.

MUN MIELESTÄNI TÄÄLLÄ ON PALJON ÄITEJÄ JOILLA OLISI AIKA KOHENTAA OMAA OLOTILAANSA.

ÄITI ON TÄRKEIN ASIA PIENELLE LAPSELLE!
ÄITI ON ESIMERKKI!
MILLAISEN KUVAN ANNAT LAPSELLESI?

Alkuperäinen kirjoittaja Mirana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näin se vain kuule on!

Mutta lapset kasvaa, ei ne ole ikuisesti pieniä. Rällästää kerkiää sitten vielä vanhempanakin!!!!

Ai sitten viisikymppisenä?

Jumaleisson mä olen 25v ja aijon kyllä olla ja elää sen mukaan, jos mun lapset on kotona niin juon ehkä yhden tai kaksi siitä en tule humalaan, ja jos mieli tekee tupakkia niin poltana sen kaksi tupakkia enkä tosiaan kysy täydellisiltä siihen hyväksyntää..siinä jos missä menee inhimillisyyden raja jos koko ajan hakee toisten hyväksyntää ja muuta, se vasta kipeetä on sanon mä...

Näin se vain kuule on!

Mutta lapset kasvaa, ei ne ole ikuisesti pieniä. Rällästää kerkiää sitten vielä vanhempanakin!!!!

Ei vaan nelikymppisenä :-)

Harkitsee lapsia vasta sitten kun nuoruuden rällästelyistä kyllästyy ja pystyy viettämään useamman vuoden kotona kun lapset pieniä. Tai sitten saa lapset nuorempana ja rällästää sitten kolmi- tai nelikymppisenä!!!!!

Mä olen sitä mieltä että kun on raskaana, niin pitää pystyä olemaan ilman tupakkaa. Mä olen myös sitä mieltä että lapsi ja alkoholi eivät mahdu samaan tilaan. Mä olen sitä mieltä että vanhemmilla on oikeus "vapaapäiviin" ja jos esim. isovanhemmat lapsia mielellään hoitaa, niin nuo vapaapäivät eivät ole keneltäkään pois. Etenkin kun arvostan kovasti läheisiä välejä lapsen ja isovanhempien välillä.

Näin ajattelen, mutta se ei tarkoita että muut tuomitsisin, ajattelevat muut sitten mitä tahansa asioista. Ymmärrän että tupakan polttamisen lopettaminen voi olla vaikeaa. Ymmärrän että jotkut eivät halua olla lainkaan erossa lapsistaan. Ainoa asia jota en ymmärrä ja jonka ihan oikeasti tuomitsen on se, että vanhemmat ovat säännöllisesti KÄNNISSÄ lapsiensa edessä ja läsnäollessa. Se on mielestäni niin pahaa lapsen laiminlyöntiä että sellaiset lapset pitäisi pelastaa vanhemmiltaan.

Näin se vain kuule on!

Jumaleisson mä olen 25v ja aijon kyllä olla ja elää sen mukaan, jos mun lapset on kotona niin juon ehkä yhden tai kaksi siitä en tule humalaan, ja jos mieli tekee tupakkia niin poltana sen kaksi tupakkia enkä tosiaan kysy täydellisiltä siihen hyväksyntää..siinä jos missä menee inhimillisyyden raja jos koko ajan hakee toisten hyväksyntää ja muuta, se vasta kipeetä on sanon mä...

En yhtään ihmettele, että Suomessa on paljon lapsia,jotka voi huonosti, kun on niin paljon äitejä, jotka ajattelevat vain omaa napaa ja menemisiään

Ei vaan nelikymppisenä :-)

Harkitsee lapsia vasta sitten kun nuoruuden rällästelyistä kyllästyy ja pystyy viettämään useamman vuoden kotona kun lapset pieniä. Tai sitten saa lapset nuorempana ja rällästää sitten kolmi- tai nelikymppisenä!!!!!

Kaikki eivät rällästäneet kaksikymppisenä.Minä olen n. 50v. kun lapsi on aikuinen.

Näin se vain kuule on!

En yhtään ihmettele, että Suomessa on paljon lapsia,jotka voi huonosti, kun on niin paljon äitejä, jotka ajattelevat vain omaa napaa ja menemisiään

niin ja äiti ei saisi mennä töihin vasta kun lapsi on 15v :snotty:

Näin minäkin ja olen 37v.

Tulkoot bannia, aivan sama ...

Jos äiti polttaa on huono ja ajattelematon ja p.a.s.k.a. äiti

Jos juo niin ei hyvää päivää eihän käytös sovi äiti ihmiselle...

Ja jos olet äiti niin vapaa iltoja ei sovi olla, kun kerran lapset hankit ne itse hoidat ...
en mä tarkoitanut että äiti on huono jos hän poltta mutta ainakin ajattelematon ja mä olen ihan samanlainen vaikka en poltanut :D muuitakin virheitä olin tehnyt koska kaikia ei pystynyt välttä tässä elämässä

Näin se vain kuule on!

Kun mä olen 5-kymppinen on meidän iltatähtikin jo muuttanu himasta pois. Sä oot tehny lapset liian vanhana!
Mulla koittaa uus nuoruus 4-kymppisenä, kun lapset on siinä iässä, että voi hyvin jättää kedskenään kotiin ja nyt jo ne on jatkuvasti jossain, harvoin on semmosta viikonloppua, et kaikki olis himassa.

Yhteistyössä