Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja enga:Tarkoitin lähinnä niitä näitä täydellisiä ihimisiä jotka ei koskaan ikinä milloinkaan tee virheitä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näin se vain kuule on!
Mutta lapset kasvaa, ei ne ole ikuisesti pieniä. Rällästää kerkiää sitten vielä vanhempanakin!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja enga:Tarkoitin lähinnä niitä näitä täydellisiä ihimisiä jotka ei koskaan ikinä milloinkaan tee virheitä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näin se vain kuule on!
Mutta lapset kasvaa, ei ne ole ikuisesti pieniä. Rällästää kerkiää sitten vielä vanhempanakin!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Mirana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näin se vain kuule on!
Ai sitten viisikymppisenä?
Alkuperäinen kirjoittaja Mirana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näin se vain kuule on!
Alkuperäinen kirjoittaja aikuinen äiti:MUN MIELESTÄNI TÄÄLLÄ ON PALJON ÄITEJÄ JOILLA OLISI AIKA KOHENTAA OMAA OLOTILAANSA.
ÄITI ON TÄRKEIN ASIA PIENELLE LAPSELLE!
ÄITI ON ESIMERKKI!
MILLAISEN KUVAN ANNAT LAPSELLESI?
Alkuperäinen kirjoittaja enga:Alkuperäinen kirjoittaja Mirana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näin se vain kuule on!
Jumaleisson mä olen 25v ja aijon kyllä olla ja elää sen mukaan, jos mun lapset on kotona niin juon ehkä yhden tai kaksi siitä en tule humalaan, ja jos mieli tekee tupakkia niin poltana sen kaksi tupakkia enkä tosiaan kysy täydellisiltä siihen hyväksyntää..siinä jos missä menee inhimillisyyden raja jos koko ajan hakee toisten hyväksyntää ja muuta, se vasta kipeetä on sanon mä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei vaan nelikymppisenä
Harkitsee lapsia vasta sitten kun nuoruuden rällästelyistä kyllästyy ja pystyy viettämään useamman vuoden kotona kun lapset pieniä. Tai sitten saa lapset nuorempana ja rällästää sitten kolmi- tai nelikymppisenä!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja enga:Alkuperäinen kirjoittaja Mirana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näin se vain kuule on!
Jumaleisson mä olen 25v ja aijon kyllä olla ja elää sen mukaan, jos mun lapset on kotona niin juon ehkä yhden tai kaksi siitä en tule humalaan, ja jos mieli tekee tupakkia niin poltana sen kaksi tupakkia enkä tosiaan kysy täydellisiltä siihen hyväksyntää..siinä jos missä menee inhimillisyyden raja jos koko ajan hakee toisten hyväksyntää ja muuta, se vasta kipeetä on sanon mä...
En yhtään ihmettele, että Suomessa on paljon lapsia,jotka voi huonosti, kun on niin paljon äitejä, jotka ajattelevat vain omaa napaa ja menemisiään
Alkuperäinen kirjoittaja enga:Jumaleisson mä olen 25v ja aijon kyllä olla ja elää sen mukaan, jos mun lapset on kotona niin juon ehkä yhden tai kaksi siitä en tule humalaan, ja jos mieli tekee tupakkia niin poltana sen kaksi tupakkia enkä tosiaan kysy täydellisiltä siihen hyväksyntää..siinä jos missä menee inhimillisyyden raja jos koko ajan hakee toisten hyväksyntää ja muuta, se vasta kipeetä on sanon mä...
en mä tarkoitanut että äiti on huono jos hän poltta mutta ainakin ajattelematon ja mä olen ihan samanlainen vaikka en poltanutAlkuperäinen kirjoittaja enga:Tulkoot bannia, aivan sama ...
Jos äiti polttaa on huono ja ajattelematon ja p.a.s.k.a. äiti
Jos juo niin ei hyvää päivää eihän käytös sovi äiti ihmiselle...
Ja jos olet äiti niin vapaa iltoja ei sovi olla, kun kerran lapset hankit ne itse hoidat ...