Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja enga:Alkuperäinen kirjoittaja Mirana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näin se vain kuule on!
Mutta lapset kasvaa, ei ne ole ikuisesti pieniä. Rällästää kerkiää sitten vielä vanhempanakin!!!!
Ai sitten viisikymppisenä?
Jumaleisson mä olen 25v ja aijon kyllä olla ja elää sen mukaan, jos mun lapset on kotona niin juon ehkä yhden tai kaksi siitä en tule humalaan, ja jos mieli tekee tupakkia niin poltana sen kaksi tupakkia enkä tosiaan kysy täydellisiltä siihen hyväksyntää..siinä jos missä menee inhimillisyyden raja jos koko ajan hakee toisten hyväksyntää ja muuta, se vasta kipeetä on sanon mä...
En yhtään ihmettele, että Suomessa on paljon lapsia,jotka voi huonosti, kun on niin paljon äitejä, jotka ajattelevat vain omaa napaa ja menemisiään
Kuule silloin kun lapset ovat paikalla ajattelen heitä mutta silloiun kun he ovat hoidossa niin eikö silloin saa ajatella vaan ja ainoastaan itseään?
Mistä sitten johtuu se että monet lapsi perheet eroaa lapsen ollessa pieni? Ehkä siksi ettei äiti aina jaksa olla se täydellinen koti äiti jota yhteiskunta odottaa sen olevan...kai nyt äidillä niikun isällä on vapaus joskus olla vapaailta ulkona tai ystävien kanssa ??