Siis oikeasti on palstalla tosiaan niin silmälappusta porukkaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja enga:
Alkuperäinen kirjoittaja Mirana:
Näin se vain kuule on!

Mutta lapset kasvaa, ei ne ole ikuisesti pieniä. Rällästää kerkiää sitten vielä vanhempanakin!!!!

Ai sitten viisikymppisenä?

Jumaleisson mä olen 25v ja aijon kyllä olla ja elää sen mukaan, jos mun lapset on kotona niin juon ehkä yhden tai kaksi siitä en tule humalaan, ja jos mieli tekee tupakkia niin poltana sen kaksi tupakkia enkä tosiaan kysy täydellisiltä siihen hyväksyntää..siinä jos missä menee inhimillisyyden raja jos koko ajan hakee toisten hyväksyntää ja muuta, se vasta kipeetä on sanon mä...

En yhtään ihmettele, että Suomessa on paljon lapsia,jotka voi huonosti, kun on niin paljon äitejä, jotka ajattelevat vain omaa napaa ja menemisiään

Kuule silloin kun lapset ovat paikalla ajattelen heitä mutta silloiun kun he ovat hoidossa niin eikö silloin saa ajatella vaan ja ainoastaan itseään?

Mistä sitten johtuu se että monet lapsi perheet eroaa lapsen ollessa pieni? Ehkä siksi ettei äiti aina jaksa olla se täydellinen koti äiti jota yhteiskunta odottaa sen olevan...kai nyt äidillä niikun isällä on vapaus joskus olla vapaailta ulkona tai ystävien kanssa ??

onko täällä aina tällasta viikonloppusin illalla? meinaan vaan, että tuntuu siltä niinku ois tehny elämänsä suurimman virheen ja on ihan paska ku juo muutaman siiderin... mä en tätä ryypiskelyä todellakaan harrasta niin heti ollaan kurkussa kii

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Kun mä olen 5-kymppinen on meidän iltatähtikin jo muuttanu himasta pois. Sä oot tehny lapset liian vanhana!
Mulla koittaa uus nuoruus 4-kymppisenä, kun lapset on siinä iässä, että voi hyvin jättää kedskenään kotiin ja nyt jo ne on jatkuvasti jossain, harvoin on semmosta viikonloppua, et kaikki olis himassa.

Paha saada lapsia jos ei ole ensin miestä. :whistle: :p

Näin se vain kuule on!

Mutta lapset kasvaa, ei ne ole ikuisesti pieniä. Rällästää kerkiää sitten vielä vanhempanakin!!!!

Ai sitten viisikymppisenä?

Kun mä olen 5-kymppinen on meidän iltatähtikin jo muuttanu himasta pois. Sä oot tehny lapset liian vanhana!
Mulla koittaa uus nuoruus 4-kymppisenä, kun lapset on siinä iässä, että voi hyvin jättää kedskenään kotiin ja nyt jo ne on jatkuvasti jossain, harvoin on semmosta viikonloppua, et kaikki olis himassa.

Peesi tälle, juuri näin lapset nuorena voi sitten hyvillä mielin rällästää vanhempana.

Tulkoot bannia, aivan sama ...

Jos äiti polttaa on huono ja ajattelematon ja p.a.s.k.a. äiti

Jos juo niin ei hyvää päivää eihän käytös sovi äiti ihmiselle...

Ja jos olet äiti niin vapaa iltoja ei sovi olla, kun kerran lapset hankit ne itse hoidat ...

Suurin osa ihmisistä on hyvin mustavalkoisia: mies on huono, jos se juo, ei sillä väliä, vaikka se olis selvinpäin miten hyvä isä ja puoliso tahansa.
Äiti on huono äiti, jos se ei ulkoile lapsen kanssa jokapäivä, ei sillä väliä, vaikka lapsi inhoais ulkoilua.
Vanhemmat on vastuuttomia, jos tekevät lapsen ennen kun ovat valmistuneet ammattiin, ei sillä väliä, jos vaikka molemmilla opinnot voi joustaa niin, että lapsi saa olla kotihoidossa, ja perii isommat tavarat sukulaisilta, sehän jää ilman Reimateciä ja Core-tex-kenkiä ja muutenkin vaatteet voi olla viimevuoden mallistoa, ei sitä voi korvata ajalla.

Tulkoot bannia, aivan sama ...

Jos äiti polttaa on huono ja ajattelematon ja p.a.s.k.a. äiti

Jos juo niin ei hyvää päivää eihän käytös sovi äiti ihmiselle...

Ja jos olet äiti niin vapaa iltoja ei sovi olla, kun kerran lapset hankit ne itse hoidat ...

Suurin osa ihmisistä on hyvin mustavalkoisia: mies on huono, jos se juo, ei sillä väliä, vaikka se olis selvinpäin miten hyvä isä ja puoliso tahansa.
Äiti on huono äiti, jos se ei ulkoile lapsen kanssa jokapäivä, ei sillä väliä, vaikka lapsi inhoais ulkoilua.
Vanhemmat on vastuuttomia, jos tekevät lapsen ennen kun ovat valmistuneet ammattiin, ei sillä väliä, jos vaikka molemmilla opinnot voi joustaa niin, että lapsi saa olla kotihoidossa, ja perii isommat tavarat sukulaisilta, sehän jää ilman Reimateciä ja Core-tex-kenkiä ja muutenkin vaatteet voi olla viimevuoden mallistoa, ei sitä voi korvata ajalla.

No meidän lapsilla tuskin tulee olemaan reima teciä jos ei sukulaiset osta ...

minä en ole suorittanut opintoja loppuun, mutta se tuskin tarkoittaa sitä etten olisi hyvä äiti lapsilleni...

Paha saada lapsia jos ei ole ensin miestä. :whistle: :p

No sithän sen nuoruuden on ehtiny elämään ennen lapsia. Vai jääkö se jotenkin päälle, jos siitä ei voi välillä irtaantua?
OK, mä oon vanha katkera harppu, mutta kun mä en oikeasti siedä enää mitään bileitä ja muo raivostuttaa kun tuntuu että "kaikki kaverit" sietää. Eli mulla ei oo sosiaalista elämää, koska mulle se olis teatteri ja hyvä illallinen, ehkä lasi pari viiniä ja keskustelua, muille se tuntuu olevan baariin ja pää täyteen, eikä sielä baarin melussa voi edes jutella mistää. Mä inhoon melua ja humalaisia.

mnjaa,kaikki ei ole saanut kotoaan sitä nk.hyvän äidin mallia.Mun mutsi hakkas mua lapsena ja nöyryytti,antoi isäpuolen käyttää mua seksuaalisesti hyväkseen jne.jne loputtomiin paskaa.Tässä nyt itse äitinä yritän tehdä parhaani,tupakoin raskaana ollessa(olen huono joo)join jopa alkoholia sillontällön(vielä pahempi,tiedän)mutta pidän kuitenkin tärkeämpänä etten tee samallalailla kuin oma äitini eli en hakkaa lapsiani verille(enkä käytä mitään väkivaltaa kasvatuksessa),teen kaikkeni ymmärtääkseni heidän henkiset tarpeensa eli en nöyryytä heitä,yritän ymmärtää,en anna kenenkään käyttää heitä hyväkseen..en seksuaalisesti enkä henkisesti!
Täydellinen en todellakaan ole,yritän vain parhaani näillä eväillä mitä itse olen saanut!virheitä olen tehnyt ja paljon,mutta paras palkinto tälläselle huonolle äidille on kun oma lapsi tulee ja halaa ja pussaa ja sanoo:mutsi sää oot ihan paras,ku oot rehellinen!(lapsella ikää 19v)

No sithän sen nuoruuden on ehtiny elämään ennen lapsia. Vai jääkö se jotenkin päälle, jos siitä ei voi välillä irtaantua?
OK, mä oon vanha katkera harppu, mutta kun mä en oikeasti siedä enää mitään bileitä ja muo raivostuttaa kun tuntuu että "kaikki kaverit" sietää. Eli mulla ei oo sosiaalista elämää, koska mulle se olis teatteri ja hyvä illallinen, ehkä lasi pari viiniä ja keskustelua, muille se tuntuu olevan baariin ja pää täyteen, eikä sielä baarin melussa voi edes jutella mistää. Mä inhoon melua ja humalaisia.

No tuossa jo mainitsin ettei kaikki rellestä kaksikymppisenä.

Yhteistyössä