Siis oikeesti hei haloo naiset!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen minäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen minäkin;23368269:
Siis ihan oikeasti, herätkää nyt ja antakaa joskus arvoa niille miehillenne enemmän, niin ehkä he heräävät krapula aamuina teidän vierestä, eivätkä naapurin naisen.

Eipä mene ap:lläkään hyvin, jos kerran mies heräilee krapulassa harva se aamu. :'(

Jätä Jo Se Juoppo Sika (ja varoita kaikkia kavereitasikin moisesta Turmiolan Tommista).

[QUOTE="Kirppu";23368596]Mä olen kyllä osittain ap:n kanssa samaa mieltä. Pointtihan on siinä, että suurin osa odotuksista tulee kohdistaa omaan itseensä, eikä suinkaan puolisoonsa.

Jos et ole tyytyväinen johonkin puolisosi toimintatapaan (nyt en tarkoita pahoinpitelyä tms., vaan esim. siivousintoa, keskusteluhalukkuutta, vessanrenkaan ylösjättämistä), niin vika ei välttämättä olekaan puolisossasi vaan siinä, millaisia ennakkoasenteita olet ladannut. Kannattaa siis ensiksi miettiä oma suhtautuminen asioihin kuntoon ja vasta sitten alkaa pakoittaa toista muuttumaan.

Tietysti välillä on molempien tehtävä kompromissejä, että parisuhde onnistuu.[/QUOTE]

tätä mieltä minäkin olen. mutta apn tekstistä en löydä tällaista näkemystä. ehkä johtuen sitten tuosta kirjoitus tyylistä..

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23368607:
Eipä mene ap:lläkään hyvin, jos kerran mies heräilee krapulassa harva se aamu. :'(

Jätä Jo Se Juoppo Sika (ja varoita kaikkia kavereitasikin moisesta Turmiolan Tommista).

hahaha :D:D no ei se herääkään, tämä olikin viestinä noin yleisesti niille jotka muuta hyvää miehessä näe kuin palkkapäivän pussin ja sen että saavat haukkua heitä anonyymeina netissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen minäkin;23368269:
Minkä ihmeen takia te jaksatte aina haukkua, arvostella ja valittaa miehistänne?? Tääkin foorumi on täynnä viestejä tyyliin ''Voi nyyh kun mun mies ei alistu mun tahtoni alle, otanko eron vai vedänkö palleista niin kauan että alistuu?''

Mä en vitsaile nyt lainkaan, mutta ei ihme että niin moni mies pettää. Olen sanonut ja sanon taas kerran: Feministit ovat pilanneet monta asiaa tässä maailmassa. Ette te femakot ole yhtään sen parempia ihmisinä kuin täys sovinistit!!

Voi nyyh kun oikeasti itkettää ihmisten sivistystaso. Ilman naisten ihmisoikeuksia ajaneita feministejä sinulla ei olisi edes äänioikeutta ja olisit käytännössä pitkälti miehesi tai muiden miessukulaistesi omaisuutta. Muuta vaikka saudi-arabiaan, jos tämä liiallinen vapaus alkaa ahdistaa. Siellä ei tarvitse huolehtia feministeistä.

Jännä juttu, että minä olen feministi, ja meillä on äärimmäisen kunnioittava, hyvä ja vapaaa suhde miehen kanssa. Ei sillä tavalla vapaa, että toisten kanssa saisi naida, vaan niin että kumpikin saa tilaa ja mahdollisuuden toteuttaa itseään toisen alistamatta tai kieltämättä. Mieheni on paras kaverini sen lisäksi, että on loistava puoliso.

Faminismin haukkuminen on kovin yksinkertaista ja tuntuu olevan näissä nettikeskusteluissa aikamoinen trendi. Tuntemani feministit ovat kaikki maltillisia ja miehiä arvostavia yksilöitä, valitan että en nyt vahvista sinun käsityksiäsi.

Olisi joskus mukava kuulla, että mitkä asiat ja millä tavalla feministit ovat nyt sitten pilanneet. On mielenkiintoista, että kukaan ei ole tästä feminismin haukkumisesta huolimatta osannut kertoa, mitkä asiat ovat todsitettavasti feminismin takia viturallaan. Sujuvaasti unohdetaan omien isoäitiemmekin aikainen tilanne, jossa naisen asema oli pääosin todella heikko. Hyvähän se on huudella, kun on aikaisempien sukupolvien hankkimat edut jo plakkarissa.

Jos maailmassa on kusipäisiä ja ikäviä naisia ja huonoja parisuhteita, sitä on melko typerää kaataa jonkun ismin niskaan. Näistä mainitsemistasi naisista todennäköisesti 90% vastustaa feminismiä henkeen ja vereen, se kun on nähkääs muodissa nykyisin.

Kuten jo nikkini sanoo, miksi edes vaivaudun. Mutu-tuntuman varaan elämäänsä perustavaa eivät faktat kiinnosta, kun on keksitty noitavainoille oiva kohde.

Ingnorance is a bliss.

ja väkivallasta puheenollen, ei se väkivalta lopu jos tulee nettiin haukkumaan miestä. Avunhakeminen ja tuen hakeminen ovat toki asioita jotka ymmärrän, tottakai silloin voi ja pitääkin tulla kysymään neuvoa kuinka esimerkiksi pääsee pois pelottavasta suhteesta. Nyt tarkoitan tosiaankin ihan näitä vaimoja/vaimokkeita jotka eivät ikinä kirjoita mitään positiivista miehistään vaan aina haukkuvat.

[QUOTE="sama";23368653]hahaha :D:D no ei se herääkään, tämä olikin viestinä noin yleisesti niille jotka muuta hyvää miehessä näe kuin palkkapäivän pussin ja sen että saavat haukkua heitä anonyymeina netissä.[/QUOTE]

On ihan mahdollista, ettei jossakin miesyksilössä mitään muuta hyvää olekaan. Jos et ole jokaisen palstalaisen miehen henkilökohtainen tuttu, niin et voi tietää. Jos taas TUNNET jokaisen palstalaisen ukon henkilökohtaisesti hyvin, niin sekin on kieltämättä aika mielenkiintoista.. :whistle: :p

[QUOTE="sama";23368653]hahaha :D:D no ei se herääkään, tämä olikin viestinä noin yleisesti niille jotka muuta hyvää miehessä näe kuin palkkapäivän pussin ja sen että saavat haukkua heitä anonyymeina netissä.[/QUOTE]

Tähän vielä sanoisin, että feminismissä pointti on olla miehestä riippumaton yksilö. Feministiksi itsensä mieltävä ihminen on aivan viimeiseksi miehen tilipussin perässä, ellet ole sitä vielä sisäistänyt.

[QUOTE="sama";23368598]Vertaat siis miestäsi = ihmistä jonka oletetaan olevan paras ystävä, sielunkumppani ja se rakkain, putkimieheen ja naapurin koiraan...aika mielenkiintoinen tapa kertoa paljonko se mies sinulle merkitsee loppupeleissä.

Kysymyshän ei ollut huolten kertomisesta nettipalstalla tai niiden jakamisesta kavereille, vaan miehen haukkumisesta, solvaamisesta ja panettelusta nettimaailmassa. Mikä ero siinä on että omaa miestään saa haukkua täällä jos kerran sille on olemassa omat sääntönsä muidenkin ihmisten kohdalla? Mikä oikeus ihmisillä on haukkua sitä miestään netissä? Ei ole ihme että toiset miehet suorastaan pelkäävät sitoutumista, mullakin tulis pelko perseeseen kun lukee esim. näitäkin sivuja. Ei se voi olla mahdollista että aina ja kaikkialla miehet ovat niitä paskoja. Tulee mieleen että ei me naiset todellakaan olla sen parempia kuin sukat lattialle jättävä aviomies, kun jatkuvasti jaksetaan haukkua heitä takanapäin täällä.[/QUOTE]

Musta tuntuu,että sun ongelma on se että otat kaiken liian vakavasti. Ketä se vahingoittaa jos täällä nimettömänä purkaa ongelmiaan? Ei mua todellakaan kiinnosta paasaako mies jossain nettipalstalla että "taas se eukko jätti imuroimatta vaikka pyysin",kun meillä ne asiat puhutaan halki joka tapauksessa myös kasvotusten.

Joo,mä ainakin pelkään nyt loppuikäni sitoutumista kun luin täältä palstalta että jonkun mies oli käynyt käsiksi :O Siis sehän tarkoittaa että mun mies käy myös!

Onko joku väittänyt olevansa parempi? Yritä nyt hyvä ihminen ymmärtää,että nettimaailma ja todellisuus in real life ei välttämättä vastaa millään tavalla toisiaan. Täällä lukee päivittäin myos niitä juttuja että olisi valmis myymään uhmaikäisensä torilla eniten tarjoavalle,mutta veikkaapa villisti,tapahtuisko niin todellisuudessa? Relaks nyt hyvä ihminen ja ota ihan uus asenne tähän palstailuun.

Ja ihan oikeesti. Vaikka se oma mies ois maailman rakkain ja ihanin ja ei todellakaan vaihtais mihinkään,niin sä myös parinkymmenen vuoden suhteessa eläneenä tiedät ihan varmasti,että jokainen päivä ei ole onnenpäivä ja aina kaikki ei ole ruusuilla tanssimista. Se on yksinkertaisesti mahdotonta,että kahden eri ihmisen ajattelu sekä fyysiset ja henkiset tarpeet kohtaavat aina niin täydellisesti,ettei ristiriitoja koskaan tulisi missään asiassa.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23368697:
On ihan mahdollista, ettei jossakin miesyksilössä mitään muuta hyvää olekaan. Jos et ole jokaisen palstalaisen miehen henkilökohtainen tuttu, niin et voi tietää. Jos taas TUNNET jokaisen palstalaisen ukon henkilökohtaisesti hyvin, niin sekin on kieltämättä aika mielenkiintoista.. :whistle: :p

No hyvänen aika, miksi sitten olla sellaisen ihmisen kanssa jossa ei ole mitään hyvää? Antakaa sellaisen ihmisen mennä ja etsiä rinnalleen ihminen joka näkee hänessä jotain hyvää ja tehkää sama itsellenne.

[QUOTE="sama";23368754]No hyvänen aika, miksi sitten olla sellaisen ihmisen kanssa jossa ei ole mitään hyvää? Antakaa sellaisen ihmisen mennä ja etsiä rinnalleen ihminen joka näkee hänessä jotain hyvää ja tehkää sama itsellenne.[/QUOTE]

Syitä voi olla monenlaisia ja jos mistään mitään ymmärrän, niin aika moni palstalainen on myös palstalla keräilemässä rohkeutta epäsopivan miehen jättämiseen. Sulla sensijaan ei tunnu olevan edes halua ymmärtää heitä tai heidän tilannettaa.. Kunhan norsunluutornistasi huutelet..

Niin se tämäkin keskustelu kuoli, kun olisi pitänyt kertoa jotain konkreettista yleisen huutelun sijasta. Mielelläni olisin kuullut, miten naisten äänioikeus, oikeus työntekoon, oikeus omaisuuteen ja oikeus itsemääräämiseen sekä muut feminismin ajamat asiat ovat maamme ja parisuhteet pilanneet. En pidätä hengitystäni vastauksia odotellessa...

Yhteistyössä