Siis oikeesti tää VAUVAKUUME haparoittaa mun pään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Oon jo vaikka kuin monesti (ehkä neljä ) kertaa unohtanu ottaa pillerin (siis muistanu vasta seuraavana päivänä ) ja vaikka kuin monasti ottanu sen myöhemmin kun yleensä... Yleensä siis otan sen tossa aamulla ysin paikkeilla, nyt monasti oon vasta myöhään päivällä muistanu että ai niin joo se pilleri... Ennen vauvakuumetta tätä ongelmaa ei ollut...
Ja kukaan ei varmaan usko jos "vahinko" sattuu että oikeesti olen unohtanu enkä tahallaan jättäny ottamatta
g055.gif
Ja mullehan se tietty olis ihan mieluinen "vahinko", mutta ukkosella vois olla hiukan enemmän sulattelemista...

Ei oo, kun en oo koskaan pillereitä nauttinu. Mut jos oisin unohtanu, niin kortsun kanssa olisin loppukierron ajan. En vois miehen tahtomatta ottaa raskautumisen riskiä. Siis jos mies ei tahtois vauvaa.. Onneks se tahtoo :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja obossumi:
Ei oo, kun en oo koskaan pillereitä nauttinu. Mut jos oisin unohtanu, niin kortsun kanssa olisin loppukierron ajan. En vois miehen tahtomatta ottaa raskautumisen riskiä. Siis jos mies ei tahtois vauvaa.. Onneks se tahtoo :heart:

No meillä ukkonen on sanonu että ei vielä... Ja kun ei kumeista tykkää niin se riski on nyt vaan otettava.. Oon kuitenkin ukkoselle sanonu että oon unohtanu... Tietenkin mäkin mieluummin raskautuisin vasta sitten kun ukkonenkin on valmis, mutta jos nyt "vahinko" käy niin...