A
Anki
Vieras
Monelle näyttää nyt "ongelma" olevan se, että lapsi on hoidossa kauppareissun ajan. Ei se, että lapsi ylipäätään on hoidossa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Anki:Monelle näyttää nyt "ongelma" olevan se, että lapsi on hoidossa kauppareissun ajan. Ei se, että lapsi ylipäätään on hoidossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Anki:Monelle näyttää nyt "ongelma" olevan se, että lapsi on hoidossa kauppareissun ajan. Ei se, että lapsi ylipäätään on hoidossa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:tää ketjukin meni sitäpaitsi aika hupaisaksi, kun ap muokkas tota alotusviestiään. myöhemmin ketjun avanneet vastaa siis kysymykseen eri tietojen pohjalta
mut eipä tää oo ensimmäinen ketju plussalla, jossa aloitusta aletaan "lieventelemään" ja muuttelemaan, kun kommentit onkin ilmeisesti erilaisia kuin ap odotti. (tai tällainen mielikuva itselleni tuli..)
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:tää ketjukin meni sitäpaitsi aika hupaisaksi, kun ap muokkas tota alotusviestiään. myöhemmin ketjun avanneet vastaa siis kysymykseen eri tietojen pohjalta
mut eipä tää oo ensimmäinen ketju plussalla, eikä ap:lta, jossa aloitusta aletaan "lieventelemään" ja muuttelemaan, kun kommentit onkin ilmeisesti erilaisia kuin ap odotti. (tai tällainen mielikuva itselleni tuli..)
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:tää ketjukin meni sitäpaitsi aika hupaisaksi, kun ap muokkas tota alotusviestiään. myöhemmin ketjun avanneet vastaa siis kysymykseen eri tietojen pohjalta
mut eipä tää oo ensimmäinen ketju plussalla, jossa aloitusta aletaan "lieventelemään" ja muuttelemaan, kun kommentit onkin ilmeisesti erilaisia kuin ap odotti. (tai tällainen mielikuva itselleni tuli..)
äh, sori, kirjoitin hassusti.. siis en tarkoittanut, että tämän ketjun ap olisi tehnyt tämän tapaisia aloituksia.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:arvatkaa vaan nauroiko mun äiti tänään kun luki tätä ketjua![]()
![]()
Hänen mielestä ipana on siellä vieläkin liian vähän. Pyysi muuten poikaa yökylään, mutta menee vasta joulua ennen niin päästään ukon kanssa humpalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:arvatkaa vaan nauroiko mun äiti tänään kun luki tätä ketjua![]()
![]()
Hänen mielestä ipana on siellä vieläkin liian vähän. Pyysi muuten poikaa yökylään, mutta menee vasta joulua ennen niin päästään ukon kanssa humpalle![]()
Järkyttävää, pöyristyttävää. Juoppovanhemmat |O :attn:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Höh, no reilua muokata myöhemmin viestiä, niin että muut varmaan vaikuttaa idiooteilta kommentoidessaan asiaa. Siis kolmesti koko elämänsä aikana on kyllä huomattavasti vähemmän kuin se, mitä alunperin sanoit. Tuo muokattu versio kuulostaa jo normaalilta.
Alkuperäinen kirjoittaja olet:kyllä oikeasti uusavuttoman oloinen. Ei millään pahalla, tunnen monta kaltaistasi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:On todella paljon hoidossa. Surullista että tuommoiset äidit tekee lapsia, joilla ei ole viitseliäisyyttä viettää aikaa heidän kanssaan. Lapsiparka.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja olet:kyllä oikeasti uusavuttoman oloinen. Ei millään pahalla, tunnen monta kaltaistasi![]()
JEp. Onhan se todella uusavutonta että ihan joka kerralla ei ota lasta kauppaan tai siivoukseen. Enhän mä kotona mitään teekään jos ipana on täällä. Juuh, uusavuton mikä uusavuton :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Jännä juttu et mä joka päivä täällä siivoilen ja kokkaan, pesen pyykit, ulkoilen sekä ipanan että koiran kanssa, askartelen ja puuhastelen pojan kanssa kaikkea. Uusavuttomaksi aika hyvin minusta. usein juostaan kaupoissakin tai virastoissa, kirppareilla nyt ainakin. Kauhee kun oon avuton ja en pärjää ilman apua :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Ja minä. Entäs kuinka monen mies ottaa vauvan/lapsen mukaan vaikka autoa korjaamaan, parturiin, kuntosalille tai muihin "miehekkäisiin" menoihinsa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Jännä juttu et mä joka päivä täällä siivoilen ja kokkaan, pesen pyykit, ulkoilen sekä ipanan että koiran kanssa, askartelen ja puuhastelen pojan kanssa kaikkea. Uusavuttomaksi aika hyvin minusta. usein juostaan kaupoissakin tai virastoissa, kirppareilla nyt ainakin. Kauhee kun oon avuton ja en pärjää ilman apua :'(
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis oikeasti mitä sä oikein nariset? Ensin kysyt mielipiteitä, sitten kun ei kelpaakaan aletaankin muuttamaan hoitoaikoja ja kun ei vieläkään miellytä niin naristaan vielä lisää. Aika harva on sanonut, että lapsi olisi liikaa hoidossa, mutta kyllähän se on tuon ikäiseksi on paljon hoidossa. Ja sitähän sä kysyit.