Siis onko mulla kriteereinä kummia valitessa ollut alkoholisti???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HYIIII
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HYIIII

Vieras
Mun lapsen virallinen kummi, jonka luulin olevan kunnollinen ja vastuuntuntoinen aikuinen ihminen ja jonka kuitenkin olin tuntenut jo vuosia.
No, tänään on kummityttönsä synttärit ja se ilmoitti aamulla olevansa kännissä jossain, ei tiedä missä!? :o Ja tämä samainen "kummi" on myös monesti pettänyt lupauksiaan, ei käynyt muistanut tai muutenkaan tehnyt kummi juttuja.
Otin siis tytölle "vale"kummin joka MYÖS laittoi aamulla viestin että "en pääse, paska homma olen juntturassa ******* halit. :o :o Sanoi töissä olevansa mut koittaa päästä tulemaan ja melkeen oli työ syynä ettei pääse :(
Säälittävää touhua! Enkä aio olla kyllä tekemisissä vähään aikaan kummankaan kanssa enkä edes oleta että hoitaisivat yhtään mitään!

Siis et hyväksy sitä, että lapsen kummeilla on oma elämä ja eivät oo käytettävissä? Ja jos on viihteellä=alkoholisti?

Totta, säälittävää touhua. SUN osalta.

Meillä myös yksi kummituksista on samanmoinen. Mutta kyllä selvipäinkin kyläilee, mutta on myöntänyt olevansa alkoholisti. Ollut antabuskuurillakin välillä ja silloi oli todella mukava nähdä.

Ollaankin vitsailtu, et kun kummeillahan on se kasvatustehtävä, ni naiskummi lupas opettaa pojalle elämän naisellisen puolen salat, toinen mieskummi lupas opettaa miekkailun ja kiljun tekemisen jalon taidon ja tää vika kummi... no se vaan on hyvä esimerkki siitä, että millaiseksi ei ikinä kannata tulla :laugh:

Yhteistyössä