H
HYIIII
Vieras
Mun lapsen virallinen kummi, jonka luulin olevan kunnollinen ja vastuuntuntoinen aikuinen ihminen ja jonka kuitenkin olin tuntenut jo vuosia.
No, tänään on kummityttönsä synttärit ja se ilmoitti aamulla olevansa kännissä jossain, ei tiedä missä!?
Ja tämä samainen "kummi" on myös monesti pettänyt lupauksiaan, ei käynyt muistanut tai muutenkaan tehnyt kummi juttuja.
Otin siis tytölle "vale"kummin joka MYÖS laittoi aamulla viestin että "en pääse, paska homma olen juntturassa ******* halit.
Sanoi töissä olevansa mut koittaa päästä tulemaan ja melkeen oli työ syynä ettei pääse 
Säälittävää touhua! Enkä aio olla kyllä tekemisissä vähään aikaan kummankaan kanssa enkä edes oleta että hoitaisivat yhtään mitään!
No, tänään on kummityttönsä synttärit ja se ilmoitti aamulla olevansa kännissä jossain, ei tiedä missä!?
Otin siis tytölle "vale"kummin joka MYÖS laittoi aamulla viestin että "en pääse, paska homma olen juntturassa ******* halit.
Säälittävää touhua! Enkä aio olla kyllä tekemisissä vähään aikaan kummankaan kanssa enkä edes oleta että hoitaisivat yhtään mitään!