Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:ehkà suomessa joo, mutta tààllà onkin hieman toisenlaiste tvalikoimat ja tyyli erilainen.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:ehkà suomessa joo, mutta tààllà onkin hieman toisenlaiste tvalikoimat ja tyyli erilainen.
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Laita vaan siistit farkut. Eläkä turhaan välitä muiden mielipiteistä! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Paha vastata tähän kun en omista yhtään tuulipukua, mieheni firma kustansi just jokaiselle työntekijälle ja puolisoille talvitoppapuvun ja minä kiletäydyin kunniasta, en näe mitään syytä haalia itselleni vaatetta vain koska saa jos en ikinä aio käyttää.
Itse oilsin ottanut ja lahjoittanut sen eteenpäin johonkin vähävaraisten joulukeräykseen.
Nolompaa siinä olisi ollut sitten, se kun joku olisi havainnut että annan pois firman antaman lahjan. Ja koska siellä porukka myös tietää, että olen aika pikkuisen kokoinen niin en voinut tilata isompaa kokoakaan ja lahjoittaa esim. anopille..
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:no on aika noloa jos aikuinen pukee farkut juhliin.sitäpaitti farkut ja jakku on aika :x :x
Alkuperäinen kirjoittaja PojanÄiti04:en ymmärrä...
mä itse tykkään farkuista ja ei mulle koskaan ole kukaan sanonut että farkkuja ei saisi laittaa esim: ristiäisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja PojanÄiti04:minä nyt ompelin noi mustien housujen lahkeet, ja laitan siis ne, saappaat ja valkomustan paidan ja mustan jakun. ja musta valkoinen käsilaukku!
että niillä lähetään nyt tällä kertaa... :wave: 50min päästä
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Alkuperäinen kirjoittaja PojanÄiti04:minä nyt ompelin noi mustien housujen lahkeet, ja laitan siis ne, saappaat ja valkomustan paidan ja mustan jakun. ja musta valkoinen käsilaukku!
Hyviä juhlia teille
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:Alkuperäinen kirjoittaja PojanÄiti04:en nyt sit todellakaan tiiä mitä laittaa!!! koska mulla ei ole mitään siistejä suoria housuja! |O |O yhdet on ja ne on ihan kauheessa kunnossa lahkeista!
käy nopsaa hakemas halppiksesta suorat housut tai joku pitkä mekko.
Kyllä minusta siistit farkut käy, turha ostaa yhtä tilaisuutta varten epämukavat suorat housut.
Mulla löytyy kyllä kaapista suoria housuja ja hameita mutta harvemmin käytän, ristiäisiin, rippijuhliin ja häihin lähinnä.
Kun ne farkut yhdistää kivaan paitaan ja pikkutakkiin niin asu on ihan ok.
Alkuperäinen kirjoittaja PojanÄiti04:minä nyt ompelin noi mustien housujen lahkeet, ja laitan siis ne, saappaat ja valkomustan paidan ja mustan jakun. ja musta valkoinen käsilaukku!