Siis onko reinot jotenkin tyylikkäät kengät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ihmettelen sitä, että ihmiset käyttää niitä nykyään kuin mitä tahansa kenkiä. Nehän on hemmetti kotikengät!

Eräskin non 30v nainen liikkuu ne jalassa. Hyvännäköinen, hyväkroppainen ja tyylikkäästä jamuodikkaasti pukeutuva. Paitsi siis ne reinot. En voi ymmärtää sitä, että nainen, joka näyttää helvetin hyvältä ja pukeutuu hyvin niin laittaa reinot lähteissä jalkaansa.

[QUOTE="vieras";22141279]Ihmettelen sitä, että ihmiset käyttää niitä nykyään kuin mitä tahansa kenkiä. Nehän on hemmetti kotikengät!

Eräskin non 30v nainen liikkuu ne jalassa. Hyvännäköinen, hyväkroppainen ja tyylikkäästä jamuodikkaasti pukeutuva. Paitsi siis ne reinot. En voi ymmärtää sitä, että nainen, joka näyttää helvetin hyvältä ja pukeutuu hyvin niin laittaa reinot lähteissä jalkaansa.[/QUOTE]

Siis mä:D
Paitsi että tuohon muodikkaasti pukeutuva- kohtaan toppas. Mä en pukeudu muodikkaasti kuulemma......

Mun vaaleenpunaset Reinot on vaan niin ihanat... ?
Ennemmin mä Reinoissa kuljen ja paheksun tyylittöminä Crocksien käyttäjiä:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22141361:
Siis mä:D
Paitsi että tuohon muodikkaasti pukeutuva- kohtaan toppas. Mä en pukeudu muodikkaasti kuulemma......

Mun vaaleenpunaset Reinot on vaan niin ihanat... ?
Ennemmin mä Reinoissa kuljen ja paheksun tyylittöminä Crocksien käyttäjiä:xmas:

Jess! Tämä on sota! Lieksan mammojen ja pappojen laatimat reiskat vastaan maailman köyhien lasten pienillä käsillään tekemät kolkot roksit... Mulle reiskat ja aikut heti!

En ymmärrä ketään, joka kulkee julkisesti Reino/Ainot, Crocsit tai Uggit jalassa... saa toki kulkea, en vaan itse kehtais. :D Kotonahan voi hiihtää vaikka sukset jalassa, jos haluaa.

Vasta tällä viikolla tuli perhekerhoon eräs äiti reiskat jalassa. En kyllä jaksa uskoa, että ne on niin mukavat jalassa että voi tuplarattaita työntää pari kilometriä?

Yhteistyössä