siis onko tämä pettämistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sommarcat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sommarcat

Aktiivinen jäsen
14.06.2007
3 037
0
36
Anoppini väittää, että petän miestäni, koska kuljen silloin tällöin miespuoleisen kaverini kanssa samaa kyytiä yhteiseen harrastustoimintaamme. Hän ajaa tästä ohi, ja mulla ei useinkaan ole autoa siihen aikaan vielä käytössä. Nyt hän antoi mulle kauheen ryöpyn niskaan ja on todella loukkaantunut minulle. Mieheni nauroi asiaan, kun kerroin. Hän otti äitinsä "puhutteluun" ja äitinsä käski mun (siis miniänsä) painua vittuun. Myöskin väitti pojalleen, että ei ole minulle mitään sanonut. Siis voiko joku äiti oikeesti olla noin narsistinen, että keksii tollasta vain siksi, että poika välittääkin jostain muusta naisesta enemmän kuin hänestä. Tänään hän sitten syytti minua siitä, että olen vetänyt 2v poikamme tähän sotkuun mukaan. Niin mikä sotku? Mä en tietääkseni ole tehnyt mitään...Musta on hullua että äiti voi olla mustasukkainen poikansa puolesta. Onko kellään muulla yhtä kahjoa anoppia?

Kai tollasia sitten voi olla , uskomaton taitaa vaihdevuodet vaivata pahasti, tai sitten on tosiaan narsisti.Onko tehny muuta?Oikeesti ei se kyllämikään naurunasia ole jos ihminen tollanen on, apua se tarttis.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kai tollasia sitten voi olla , uskomaton taitaa vaihdevuodet vaivata pahasti, tai sitten on tosiaan narsisti.Onko tehny muuta?Oikeesti ei se kyllämikään naurunasia ole jos ihminen tollanen on, apua se tarttis.

vai että onko tehnyt muuta...ei taida sivullinen tekstiä riittää. Mutta joka kerta on siis sama kuvio, että hän ei ole sanonut mitään tai tehnyt niin, kuin väitän. Ja koittaa eritoten syöttää pajunköyttä niin, että mä kuvittelisin kaiken. Sen on pakko olla hullu!! Harmi kun noita anoppeja ei voi valita...

Minä tuossa tilanteessa varmaan jollain konstilla nauhoittaisin nuo anopin puheet. Ja sitten kun asian puinti on taas käynnissä ja anoppi väittää, ettei mitään tuommoista ole sanonut, niin pistäisin nauhan pyörimään. Samalla voisin iihan pikkasen nauttia siitä anopin ilmeestä...:kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Minä tuossa tilanteessa varmaan jollain konstilla nauhoittaisin nuo anopin puheet. Ja sitten kun asian puinti on taas käynnissä ja anoppi väittää, ettei mitään tuommoista ole sanonut, niin pistäisin nauhan pyörimään. Samalla voisin iihan pikkasen nauttia siitä anopin ilmeestä...:kieh:

mä olen joka kerta ajatellut, että voikun olisi ollut nauhuri. Se anopin ilma mulla tässä onkin taka-ajatuksena. Ei kukaan sen puheita usko, joten ei mulla siinä mielessä oo hätäpäivää. Mutta olis joskus kiva vähän "nolata" kun jaksaa aina omaa parastaan muille muistuttaa.

Yhteistyössä